نامه رهبری فرصتی تاریخی برای جوانان غربی ایجاد کرد93/11/03

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2013.jpegامام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته قم  با اشاره به انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی فرمودند: رهبر معظم انقلاب در این نامه؛ فرصتی تاریخی را برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی مهیا کردند که پرداختن به سیاه نمایی‌های غربی‌ها در خصوص دین اسلام یکی از اصلیترین محورهای این نامه بود.

ایشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب احساس کردند که دشمنان قصد دارند تا کینه اسلام را در دل جوانان کشورهای غربی بکارند، افزودند: مقام معظم رهبری این توطئه دشمنان را حس کردند و به همین دلیل به مقابله با اقدام آنها دست زدند که امیدواریم تبعات این نامه فضایی را در کشورهای غربی بوجود آورد که جوانان از سیاستمداران غربی علت اقداماتشان علیه اسلام را پرس و جو کنند و افکار آنها را به چالش بکشند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه با اشاره به شرایط برخی از کشورهای اسلامی از جمله یمن، از رئیس جمهور و دولت این کشور خواستند تا اجازه دخالت بیگانگان را در امور داخلی ندهند.

امام جمعه قم، همچنین با اشاره به زمان محاکمه شیخ علی سلمان روحانی مبارز بحرینی در روز هشتم بهمن‌ماه ابراز امیدواری کردند که در ‌‌‌نهایت ملت بحرین به فضل و عنایت الهی به پیروزی خواهند رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.