باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم98/02/28

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کردند و ابراز داشتند: متأسفانه اقتصاد کشور ما وابسته به نفت است که این یک بیماری برای اقتصاد به شمار می‌رود و از طرفی خام‌فروشی نفت نیز از دیگر مشکلات اقتصاد است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: پایین بودن بهره وری، مشکل در نظام بودجه‌ریزی، مصرف بی‌محابا و بی رویه انرژی و عدم توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی از جمله مشکلاتی است که می‌بایست برای حل آنها چاره اندیشی کرد.

اکنون که در تحریم‌ها به سر می‌بریم باید بتوانیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از این شرایط باید در حداکثر استفاده را داشته باشیم و امروز کشور ما نیازمند حرکت جهادی و انقلابی است و این روحیه می‌تواند کارهای بزرگی در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه اقتصاد انجام دهد.

امام جمعه قم بیان داشتند: تحقق شعار «ما می‌توانیم» قابل عملیاتی است و اگر به نیروهای جهادی میدان داده شود و موانع از سر راه آنها برداشته شود آنها در عرصه اقتصاد نیز خواهند درخشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما باید پاسدار خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باشیم، تصریح کردند: ما در برابر تهدیدها و تحریم های آمریکایی ها یا باید مقاومت و ایستادگی کنیم یا شکست خورده و عقب نشینی کنیم، اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اراده ملت ایران بر دشمنان پیروز خواهد شد.

دیدگاه‌ها   

کمالوند
#2 کمالوند 1398-03-01 07:39
همه تهدید ها هم فرصت بشه بازم ایرانی ها به هم رحم نمی کنند
نقل قول کردن
عباسی
#1 عباسی 1398-02-30 06:43
لعنت به این روزگار به این زندگی کوفتی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.