وزیر آموزش‌وپرورش اجازه ندهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود98/02/23

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود گفتند: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر بشود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بابیان این‌که محیط مدارس باید محیطی تربیتی و آموزشی باشد، اظهار داشتند: طبیعتاً نونهالان و عزیزان ما که در مدارس به درس و برنامه‌ آموزشی مشغول هستند باید در یک فضای پاک مشغول به تحصیل باشند.

معلمان و مدیران اولیا باید مراقبت کنند تا سلامت نسل آینده این کشور از هر جهت محفوظ بماند.

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رفتارهای هنجار شکنانه ای در برخی از مدارس بودیم که به‌دور از شأن و جایگاه آموزشی و تربیتی مدارس است.

دانش آموزان باید در یک مسیری آموزش و تربیت ببینند که در آینده‌ کشور در زمینه‌های مختلف علمی و تربیتی نقش‌آفرین باشند.

امروز در دنیا کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که دانش آموزان و دانشجویان آن کشور ازنظر علمی دارای رتبه‌های عالی باشند، اما اگر دانش آموزان به یک سلسله مسائل فرعی مشغول باشند که با شأن و جایگاه مسائل علمی سازگاری نداشته باشد، جامعه از کاروان رشد علمی و ترقی لازم بازخواهد ماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود  گفتند: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر بشود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها   

محبوبه
#3 محبوبه 1398-02-28 05:34
آهنگ ساسی مانکن رو الان همه دختر بچه های دبستانی یاد گرفتند و دسته جمعی می خونن
نقل قول کردن
میثاق
#2 میثاق 1398-02-27 09:54
سلام حاجی این چیزها حاشیه است هدف چیز دیگه است چی هست نمیدونیم والا این بازی ها رو در میارن مردم رو گول بمالند
نقل قول کردن
سبحان قاضی
#1 سبحان قاضی 1398-02-25 15:10
بی شک می شود گفت دنبال اهدافی هستند وگرنه هر مدیری می داند این موارد خلاف قانون و خلاف شرع است ولی وقتی انجام می دهند یعنی از جایی خط گرفته اند و باید انجام بدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.