رشد قابل قبولی در بحث مدیریت و توسعه شهری قم از زمان انقلاب تاکنون اتفاق افتاده است.97/11/17

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم که همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود، حضور یافتند و بازدیدی از غرفه شهرداری قم داشتند.

امام جمعه قم ضمن حضور در غرفه شهرداری قم در این نمایشگاه، کلیپ سه دقیقه‌ای که در آن به تحولات عظیم در توسعه شهری قم از سال ۵۷ تاکنون اشاره شده را مشاهده کردند و اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری قم طی ۴۰ سال اخیر را ارزشمند دانستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در غرفه شهرداری قم اظهار کردند: حقیقتا قم امروز در مقایسه با سالی که ما وارد قم شدیم توسعه زیادی پیدا کرده است؛ آن زمان جمعیت قم تنها ۱۵۰ هزار نفر بود ولی اکنون حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند.

ایشان تصریح کردند: امکاناتی که امروز بحمدالله فراهم شده و در شهر قم شاهد هستیم، بخاطر تلاش و برنامه‌ریزی مسؤولان بوده است.

امام جمعه قم یادآور شدند: گزارشی که از سوی شهرداری قم در این نمایشگاه ارائه شد، نشان دهنده رشد قابل قبولی در بحث مدیریت و توسعه شهری است؛ گرچه عقب ماندگی‌های زیادی در قم وجود دارد و به این وضع موجود قانع نیستیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان کردند: امیدوار هستیم حرکت‌ها در قم پُر شتاب‌تر باشد و بودجه‌های خوبی در اختیار استان و شهرداری قرار بگیرد تا استان و شهر قم از نظر معماری، مبلمان شهری و به‌عنوان نمونه و الگو در کشور باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.