انقلاب ما مربوط به حضرت فاطمه (س) و حرکت رسول الله (ص) است 97/11/05

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در همایش "تبیین جهاد طلایه داران فاطمی" اظهار داشتند: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: هرکس دخترم زهرا را دوست بدارد، فردا در کنار من رسول الله در بهشت خواهد بود و به دوستداران فاطمه و کسانی که در عزای این بانو اشک می‌ریزند وعده بهشت در کنار خود را داده است.

ایشان با بیان اینکه انقلاب ما مربوط به حضرت فاطمه (س) و حرکت رسول الله (ص) است، تاکید کردند: انسان ذاتا الگو خواه و الگو پذیر است و همه تمایل دارند از انسان جامع و کاملی الگو بپذیرند و ما الگوی رفتاری خود را پیامبر اکرم و خاندان پاک ایشان قرار می‌دهیم.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: هنگامی که از امام زمان (عج) درباره الگوی ایشان سوال پرسیده می‌شود، ایشان دختر پیامبر اکرم را به عنوان الگوی خود معرفی می‌کنند و این نشان از جایگاه والای حضرت زهرا (س) دارد.

ایشان در پاسخ به سوال علت اهمیت جهاد تبین عنوان کردند: هرکس در جامعه ما برای انقلاب وظیفه‌ای داشته است به طوری که شهدا با تقدیم خون پاک خود، دانشمندان با تلاش شبانه روزی در عرصه علمی و مردم عادی نیز با شرکت در انتخابات نوع دیگری از ادای وظیفه را در بالندگی انقلاب ادا کرده اند.

وظیفه ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همین جهاد تبیین است یعنی علی رغم تلاش دشمنان که گاهی خواب کودتا می‌بینند، گاهی جنگ‌های خیابانی راه می‌اندازند، گاهی تهاجم فرهنگی و گاهی تحریم را به مردم ایران تحمیل می‌کنند، باز هم مردم ما ایستاده اند.

هرساله باید دهه فجر را گرامی بداریم همانگونه که خداوند نیز در قرآن به حضرت موسی می‌فرمایند که مردم خود را از باتلاق تاریکی و ظلمت به سمت نور هدایت کن و یادشان بیاور که دوران فرعون به آن‌ها چگونه می‌گذشت، اما خدا این‌ها را آزاد کرد.

شهیدان ما رسم انقلاب داری را خوب به جا آوردند؛ همان زمانی که گفتند ما نمی‌توانیم بنشینیم و دشمن مرز‌های جغرافیایی ما را اشغال کند پس امروز ما نیز در برابر فضای مجازی و تهدیدات نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم و باید دستاورد‌های انقلاب را مطرح کنیم.

ملت مسلمان ما آزادی ولنگاری نمی‌خواهند و دنبال اینگونه آزادی نبوده اند بلکه آزادی یعنی زیر یوق ظلم طاغوتیان نباشند، در ابراز عقیده آزاد باشیم، در مجالس و برنامه هایمان آزاد باشیم، همانگونه که دانشجویان ما در مقابل رهبری با تمام آزادی سخن دلشان را مطرح می‌کنند که نه تنها رهبر رنجیده خاطر نمی‌شوند بلکه انگشتر خود را تقدیم دانشجو می‌کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جهاد تبیین یعنی روحانیون، معلمان ما در سطح دانشجویان، دانش آموزان، اصناف، بیان کنند ما کجا بوده ایم و الان کجا هستیم؟

نه چهل سال بلکه از روز اول با این انقلاب قرار داد بسته ایم و همه مردم ایران پای این قرارداد را امضا کرده اند که پرچم این انقلاب را به دست بقیه اله بسپارند.

کارتر، ریگان، بوش پدر و پسر، ترامپ و اوباما و ده‌ها نفر امثال این‌ها باید بروند، ولی ما ایستاده ایم، همه این‌ها آمده بودند تا ریشه ملت ایران را بخشکانند و این در حالیست که ریشه آن‌ها خشکید، ولی ریشه مردم ما نخشکیده است.

نکند روزی برسد که مردم ما در مقابل تهدیدات بگویند، به ما چه ارتباطی دارد که اگر اینگونه شود ما از انقلاب فاصله گرفته ایم.

انحرافی اگر دیدید امر به معروف برای این مواقع است و اگر کج روی دیدید، سکوت کردن ناروا است وگرنه انقلاب آسیب می‌بیند.

تهدید آنجاست که نسل جوان ما بی اعتقاد شود و روحانیون با تمام وجود باید کنار نسل جوان باشند تا نسل جوان بی تفاوت نشود، زیرا هدف دشمن این است که روی جوان و نوجوان روستایی اثر بگذارد و نسبت به انقلاب و اسلام بی تفاوت بشود.

ما در برخی از رتبه‌های علمی رتبه ۱ منطقه را داریم و نسبت به پیشرفت علمی رتبه ۱۶ جهان را داریم، مگر دشمن باور می‌کرد با این تحریم‌ها این صنایع موشکی، نانو، سلول‌های بنیادی و هوا و فضا پیشرفت کند، انقلاب و مسیر ما جاده آسفالته نبوده و با همت این ملت موانع برداشته شده است.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به فضل پروردگار می‌رویم تا گام‌های آینده را استوارتر برداریم و به گذشته تاالان افتخار می‌کنیم.

روحانیون، ستایشگران، مسئولان، بانوان، معلمان و همه خدمتگزاران نظام آستین‌ها را بالا بزنیم و برای آینده روشن در میان مردم برویم و به مردم آرامش و تسلی خاطر بدهیم و برای آینده‌ای لذت بخش امید دهیم.

 

دیدگاه‌ها   

ملاقلی
#1 ملاقلی 1397-11-06 04:54
دنیا امروز از انقلاب ما درس گرفته و عمل میکنه همینه که دشمنان ما تمام سعیشون رو می کنن تا انقلاب رو از بین ببرند که کور خوندند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.