دستاوردهای چهل ساله انقلاب با امید به آینده تبیین شود97/11/02

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در آیین رونمایی از تولیدات رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز بوشهر، گفتند: رسالت کنونی مردم و مسئولان یادآوری دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با محوریت افتخار به گذشته و امید به آینده است.

‌ تولیدات رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز بوشهر، با حضور آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری،رونمایی شد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در این مراسم، گفتند: رسالت کنونی مردم و مسئولان یادآوری و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با محوریت افتخار به گذشته و امید به آینده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تولیدات رسانه ای صدا و سیما در سطح استانی و ملی و با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن، افزودند: اگر چه دشمن از ابزارهای قوی برای جنگ رسانه ای در دست دارد، اما جمهوری اسلامی ایران هم با تمام توان و دست پر در این عرصه مقابل دشمن ایستاده و باید فضای تبلیغاتی را از دشمن بگیریم .

دیدگاه‌ها   

کاشف
#2 کاشف 1397-11-08 06:48
با سلام باید عرض کنم دستاوردهای انقلاب با قبل قابل مقایسه نیست ولی چون تبلیغات دشمن برای قبل انقلاب بسیار گسترده بوده طوری داره جا می افته که انقلاب جز گرانی و بیچارگی و فقر چیزی برای مردم نداشته و شادی مردم را هم گرفته و همه در گریه به سر میبرند
نقل قول کردن
یا مهدی عجل الله
#1 یا مهدی عجل الله 1397-11-03 17:15
اول دولت باید این کار را بکنه که این دولت عامدانه همه چیز رو به حال خودش رها کرده !!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.