نیروی انتظامی نقش کلیدی در آرامش و آسایش مردم دارد97/10/30

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: آرامش و آسایش مردم در سایه حضور نیروی انتظامی در صحنه های مختلف جامعه است، هر چه اعتماد جامعه به شما بیشتر باشد، موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، با حضور در همایش یک روزه فرهیختگان و نخبگان فرهنگی فرماندهی انتظامی استان با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفتند: نیروی انتظامی حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم عزیز کشورمان و پاسدار مرزهای آبی و خاکی کشور است.

امام جمعه قم خطاب به فرماندهان و کارکنان پلیس بیان داشتند: آرامش و آسایش مردم در پرتو حضور شما در صحنه های مختلف جامعه است، هر چه اعتماد جامعه به شما بیشتر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: انقلاب ما به سن بلوغ نزدیک و از هر جهت به کمال رسیده است از هرموانعی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود عبور کرده است،از پیروزی انقلاب ما ۴۰ سال گذشته، اگر تنها دستاورد این انقلاب ،استقلال کشور باشد همین هم کافی بود، کشوری که سرنوشت آن را سفرای کشورهای بیگانه رقم می زدند الآن سرنوشت خود را تعیین می کند و گوش به حرف بیگانگان نمی دهد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه نسل جوان ما درعمل خودباوری را تجربه کرده است بیان داشتند: تبریک عرض می کنم به این جوانان توانمند که با خودباوری و اعتماد به نفس و دینداری با حضور در صحنه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی و اقتصادی پاسخ  آنهایی که گفتند نمی گذاریم انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی برسد را دادند.

نگذارید به اقتدار شما لطمه ای وارد شود، نیروی انتظامی از امنیت یک جامعه دینی دفاع می کند، دشمنان برای تخریب جامعه اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و امروز در فضای مجازی به شدت در حال غعالیت هستند.

جایگاه شما در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است، موفقیت شما در گرو رعایت وظیفه سازمانی شماست حریم شخصیت خود را نگه دارید اگر ما مواظب حریم خودمان نباشیم نباید از دیگران انتظار داشته باشیم.

نیروی انتظامی باید الگوی محبت، اخلاق ، خویشتنداری و پاکی باشد، نیروی انتظامی باید به نحوی عمل کند که  دشمن از اقتدار آن بترسد و مردم از آسایش و امنیت خودشان خدا را شکر کنند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه انسان رابطه خود را در سه حوزه ارتباط با خویشتن، رعایت قانون در تعامل با دیگران و در ارتباط با معبود و سازنده عالم باید تنظیم کند گفتند: شما به قرآن و مسائل دینی بیش از دیگران نیاز دارید چون بخش‌هایی از ناجا با صحنه هایی مواجه می‌شوند که اگر دین باوری در وجود فرد نباشد ممکن است به مشکل برخورد کند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.