نباید به دشمن اعتماد کرد97/10/01

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و عنوان کردند: دشمنان در این زمینه جنگی تمام عیار علیه کشور ما آغاز کرده‌ است تا با ایجاد تحریم و گرانی انقلاب را به شکست بکشاند و از سوی دیگر مردم را مقابل نظام و انقلاب قرار دهد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: دشمن طی ۴۰ سال گذشته شیوه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب از جنگ تا مسائل دیگر را تجربه کرده و امروز بر روی تحریم‌های اقتصادی متمرکز شده است.

ایشان با بیان اینکه دشمن در پیشبرد فشارهای خود از تهدید و تشویق استفاده می‌کند، افزودند: نمونه تشویق را در برجام مشاهده کردیم که کشور را با تشویق به سمت برجام بردند و در نهایت برجام به جایی رسید که عده‌ای از آن خارج شده‌اند و عده باقی مانده هم ما را به وعده‌های خود دلخوش کرده‌اند، این تجربه نشان داد که نباید به دشمن اعتماد کرد و دچار ساده انگاری شد.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به تلاش‌های مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی با تأکید بر اینکه این تلاش‌ها کافی نیست، ابراز داشتند: ما برای مواجه شدن با نقشه‌های طراحی شده دشمنان نیازمند نقشه راه و افقی برای آینده هستیم.

کشور در زمینه نیروی انسانی، استعداد و ذخایر شرایط بسیار خوبی دارد و انتظار ما این است که دولت با طراحی و برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند و در عین حال دیپلماسی را هم پیش ببرد.

دیدگاه‌ها   

معروفی
#2 معروفی 1397-10-02 14:47
سلام به نظر بنده دشمن هر ملتی جهل است که مانع پیشرفته نه امثال امریکا و ..
نقل قول کردن
رحیم
#1 رحیم 1397-10-01 15:56
دشمن دستانش رو در دستان دوست گذاشته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.