مراسم اولین سالگرد مرحوم آیت الله راستی کاشانی در قم برگزارشد97/07/07

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله راستی کاشانی از اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، فضلا، طلاب، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، مسئولان دفتر مقام معظم رهبری در قم، و عموم مردم در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله علوی گرگانی، آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه،‌مسئولان دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان بیوت مراجع، علما، مردم و مسئولین شهر قم و کاشان برگزار شد، حجت الاسلام عالمی از فضلای حوزه، به بیان برخی ویژگی های اخلاقی مرحوم آیت الله راستی کاشانی پرداخت

مرحوم آیت الله راستی کاشانی در سال 1306 در شهر کاشان چشم بدنیا گشود. وی در شهر کاشان دروس حوزوی را آغاز نمود و از محضر علمایی همچون آیات غروی کاشانی، شیخ علی اکبر صمدی، شیخ جعفر صبوری و... بهره برد. ایشان در شهر قم نیز از محضر آیت الله مرعشی نجفی، و آیت الله مرتضی حائری و بسیاری از بزرگان دیگر کسب فیض نمود.

25 سال از دوران تحصیل ایشان نیز در نجف اشرف رقم خورد و در طی این سالها از محضر آیات عظام خویی، میرزا باقر زنجانی، سید محسن حکیم، و... استفاده نمود و پس از مراجعت به ایران اسلامی، عضویت در مجلس خبرگان رهبری را در کارنامه درخشان خویش به ثبت رساند.

 

دیدگاه‌ها   

حیاتی
#1 حیاتی 1397-07-08 07:46
ایشان از معدود کسانی بودند که جایگاه ویزه ای بین مردم داشتند و از تعریف رسانه ها محرم بودند فکر میکنم همین مردمی بودنشان بوده که در دلها جا باز کرده و همیشه زنده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.