همه منتظر تحول مثبت حوزه هستند/ رهنمودهای رهبری و مراجع نسبت به حوزه گرهگشا است97/07/07

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در بازدید از دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه فرمودند: به دنبال این هستیم با تلاش همه مسئولین حوزه و دبیرخانه، مصوبات شورای عالی اجرایی شود و حوزه به جایگاه رفیع برسد و همه شاهد تحول حوزه باشند. امروز انتظارات از حوزه افزایش یافته و همه منتظر تحول مثبت  حوزه هستند و آینده درخشانی از حوزه انتظار دارند و باید متناسب با نیازها و انتظارات جلسات شورا را  پیش برد، برنامه و مصوبات آن را اجرا کرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفتند: امروز نگاه اعضای شورای عالی که تصمیم گیر اصلی هستند می تواند برطرف کننده بسیاری از نقائص باشد و اساسا تمام تلاش دبیرخانه شورای عالی این است به مدیریت حوزه که در میدان کار است، در رشد و تحول حوزه کمک کند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشتند: شورای عالی، دبیر خانه آن و مدیریت حوزه می توانند مکمل باشند. دبیر خانه شورای عالی را بازوی شورای عالی می دانیم و معتقدیم می توانند برای تلاش و رشد حوزه به هم دیگر کمک کنند.

باید دبیرخانه در تراز شورای عالی و حوزه علمیه، به عنوان عالی ترین جایگاه سیاستگذاری حوزه باشد.

دبیر شورای عالی حوزه خطاب به مسئول و کارکنان دبیرخانه شورای عالی حوزه افزودند: امیدواریم همچنان که در گذشته در کنار آیت الله استادی بودید با همکاری یکدیگر برنامه ها را پیش ببریم.

لازم است از رهبر معظم انقلاب به دلیل عنایت به حوزه های علمیه صمیمانه تقدیر کنیم؛ حقیقتا رهنمودها و دغدغه های ایشان نسبت به حوزه راهگشا و گرهگشا است و مسائلی که در طول سال های مختلف از نگاه یک پدر مهربان و شناخت عمیق و ژرفی که نسبت به  حوزه داشتند، بتوانیم به منویات ایشان جامعه عمل بپوشانیم.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: نظرات مراجع تقلید و نگاهی که به حوزه دارند، لازم است در دبیرخانه شورای عالی نظر ما هم باشد و برای تحقق نظرات و نوع نگاهشان در دبیرخانه تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها   

علی امامی
#1 علی امامی 1397-07-11 04:16
حوزه درخششش فقط در زمان مدیریت شما بود حوزه رو تنها شما آقا از پسش بر میامدید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.