آئین عزای محرم تحسین برانگیز برگزار شد97/07/06

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرمقدس قم در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ایام سوگواری سید الشهداء تصریح کردند: آئین عزاداری ایام محرم با شکوه و بسیار تحسین برانگیز برگزار شد و مداحان و سخنرانان و مدیحه سرایان حق مطلب را به خوبی ادا کردند.

ملت ایران همواره عاشورایی اند و انقلاب آن ها ریشه در عاشورا دارد از این رو با وجود گردنه های صعب العبور در مسیر انقلاب،مردم ایران می توانند از این گردنه ها عبور کنند و دشمن را ناکام بگذارند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند:همان گونه که امام حسین با شعار هیهات من الذله در برابر دشمن ایستاد ملت ایران نیز به دلیل عظمت انقلاب اسلامی و با وجود همه سختی ها در مقابل دشمن می ایستد.

۱۹ محرم آغاز حرکت کاروان اسیران به سمت شام است اگر حرکت اسیران و حضور حضرت زینب کبری(ع) نبود کربلا با تحریف مواجه می شد و رویدادهای عاشورا در کربلاء باقی می ماند و به گوش جهان نمی رسید.

امام جمعه قم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کردند: رژیم بعثی در سال ۵۹ به ایران حمله کرد اما ملت ایران در این ۸ سال با پایداری در جبهه مقابل ایستادند.

ایشان تصریح کردند:رهبری درباره دفاع مقدس فرمودند اگر روایت گری درستی از دفاع مقدس نداشته باشیم دشمنان مستند تحریف شده برای انقلاب می نویسند باید واقعیات ها را برای جهان ترجمه کنیم.

دیدگاه‌ها   

ایمان رافع زاده
#2 ایمان رافع زاده 1397-07-12 12:15
هر سال بخاطر کوری چشم دشمن باید پر شورتر برپا بشه و امسال هم عالی تر از گذشته بود ممنون باشیم از هم مردم
نقل قول کردن
بیجارکنی
#1 بیجارکنی 1397-07-09 05:44
سلام محرم امسال از محرم های سال قبل متفاوت بود دشمن خیلی تلاش کرد که کمرنگ جلوه بده اما باز مردم هوشیار گول نخوردند حالا سعی در کمرنگ کردن اربعین داره که اختلاف بین ایرانی و عراقی راه انداخته اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.