پرونده انتقام گیری رزمندگان اسلام از مزدوران و اربابان آنها سنگین‎تر شد97/07/06

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم با اشاره به حمله تروریستی اخیر در ابتدای هفته دفاع مقدس اظهارکردند: متاسفانه در این حادثه دردناک شاهد شهادت و جانبازی عده ای از هموطنان عزیز بودیم؛ این حرکت خباثتی دیگر از مزدوران و اربابان آنها بود که می خواستند جنگ رابه داخل ایران بکشند ولی حضور گسترده مردم در تشییع پیکرهای پاک شهدا بصیرت این مردم را ثابت کرد و پرونده انتقام گیری رزمندگان اسلام را نیز سنگین تر کرد.

امام جمعه قم  با اشاره به آغاز سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها و حوزه های علمیه نیز گفت: خوشبختانه کشور ما در سالهای اخیر از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است و امیدواریم این رشد متوقف نشود و دانشجویان و اساتید این مسیر را به زیبایی ادامه دهند و کشور را به رشد و توسعه بیشتری برسانند.

ایشان درباره عملیات تروریستی اهواز خاطرنشان کردند: دشمنان نظام با حادثه تروریستی اهواز پرونده خودشان را سنگین کردند. این حمله با هدایت آمریکا و برخی از حاکمان منطقه صورت گرفت که گفتند ما جنگ را به داخل ایران می کشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با قدردانی از حضور مردم اهواز در مراسم تشییع پیکر شهدا گفت: باید با عاملان این جنایت برخورد قاطع شود

دیدگاه‌ها   

اویس
#3 اویس 1398-01-15 10:26
بازوی قدرتمند ایران سپاه اسلام است
نقل قول کردن
#2 Guest 1398-01-09 01:51
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
سردار
#1 سردار 1397-07-07 07:11
سلام علیکم سپاه انتقام خواهد گرفت سردار سلیمانی انتقام می گیرد ایکاش مسئولین،ذره ای ازایمان سردارراداشتندتا درجنگ اقتصادی،چون جنگ نظامی پیروز میشدیم!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.