همگرایی و همدلی اوقاف و حوزه های علمیه قابل تقدیر و ستایش است96/06/18

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» بوشهری در جمع سرگروه های مبلغین اعزامی سازمان اوقاف اظهار داشتند: چند سالی است که ارتباط خوبی بین اوقاف و حوزه های علمیه ایجاد شده است که این همگرایی و همدلی شایسته تقدیر و قدردانی است.

در همین زمینه کارگروه های مشترکی که در سال های اخیر ایجاد شده کاملا تاثیر گذار بوده است به طوری که موقوفات حوزه های علمیه با پیگیری این کارگروه ها احیا شده یا در حال احیا شدن است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام محرم بیان داشتند: با توجه به این که نزدیک ایام محرم هستیم در وهله اول از اعزام مبلغین به استان ها قدردانی می نمایم که به حمدالله تعداد قابل توجهی مبلغ اعزام می شوند که الحمدالله روند اعزام مبلغ توسط اوقاف مناسب و شایسته است.

نکته مهمی که وجود دارد این است که مبلغین با توجه به شرایط روز کشور و جامعه چه چیزی برای بیان و گفتن خواهند داشت؟

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کردند: به نظرم باید مبلغین ترسیم حق و باطل را با الهام از محرم به مردم تببین کنند و قضایا و اتفاقات عاشورا به صورت عینی با تحولات امروز مقایسه شده و به مردم بیان شود .

جایگاه ابن زیاد و یزید باید به صورت عینی در بین دشمنان نظام نشان داده شود، در واقع ما امروز نیاز جدی داریم که مردم در کنار حق بمانند و ولایت و نظام حق را رها نکنند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کردند:آینده نظام و انقلاب کاملا روشن و پیروزی قطعا با ما است هر چند که انقلاب با فراز و فرود همراه می باشد.

دیدگاه‌ها   

fadak
#2 fadak 1397-06-21 16:17
vaghf faramoosh shod ensaniyat mord
نقل قول کردن
سید رسول شفیعی
#1 سید رسول شفیعی 1397-06-21 05:54
بنده سلام عرض میکنم خدمت آیت االله حسینی بوشهری با عرض تاسف باید عرض کنم تبلیغات درباره وقف بسیار اندک است و همین مساله باعث شده این موضوع مهم کمرنگ شود اگر ادامه پیدا کند به بسیاری از اهدافی که از طریق وقف به ان دست پیدا می شد نخواهیم رسید لذا درخواست می کنم هر کاری که لازم است در این باره انجام دهید سپاسگزارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.