برخی سوء تدبیری‌ها در مسئولان دیده می‌شود97/06/16

امام جمعه قم حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» درخطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی برگزار شد: تحریم را دشمنان ایجاد کرده‌اند و ما معتقدیم دشمنانی در داخل نیز وجود دارند و برخی از سوء تدبیری‌ها نیز در مسئولان دیده می‌شود اما تأکید رهبر معظم انقلاب آن است که ایجاد یأس و ناامیدی موجب تضعیف کشور خواهد بود و باید در برابر جنگ تبلیغاتی دشمنان مقابله کنیم.

احتکار کنندگان بدانند آنها در جهت اهداف دشمنان حرکت می‌کنند و کسی که کالای را احتکار می‌کند و قیمت را سرسام آور اعلام می‌کند در واقع همان اهداف دشمنان را پیاده می‌کند و نباید امروز ملت به جان هم بیفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کردند: ملت ایران در راستای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کرد و امروز نیز برای استمرار آن باید تلاش زیادی انجام دهند.

مشکلات اقتصادی تنها با برخورد دستگاه قضایی حل نمی‌شود اما باید شرایط به گونه‌ای باشد تا هیچ فردی به خود اجازه تخلف ندهد و دستگاه قضا اقدامات خوبی را که شروع کرده باید با جدیت ادامه دهد و به قول رئیس مجلس خبرگان دستگاه قضایی با دانه درشت‌ها باید برخورد جدی کند تا آنها نیز حساب کار دستشان بیاید.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان داشتند: مشکلات اقتصادی تنها با برخورد دستگاه قضایی حل نمی‌شود اما باید شرایط به گونه‌ای باشد تا هیچ فردی به خود اجازه تخلف ندهد و دستگاه قضا اقدامات خوبی را که شروع کرده باید با جدیت ادامه دهد و به قول رئیس مجلس خبرگان دستگاه قضایی با دانه درشت‌ها باید برخورد جدی کند تا آنها نیز حساب کار دستشان بیاید.

دیدگاه‌ها   

سید ایزانلو
#2 سید ایزانلو 1397-07-08 15:09
خسته نباشید تا چند ماه پیش بنده معتقد بودم که نتیجه اهمال تنبلی و سو مدیریت هست. از 2یا 3 ماه پیش هر جه بیشتر میگذره بیشتر اطمینان پیدا میکنم که عمدی هست و متاسفانه بیشتر نفوذیها فعال شدند و انگار از یک مقر فرماندهی واحد بهشون دستور داده شده چنان مانع و ترمز انقلاب و کشور بشن که موتور انقلاب بسوزه. وظیفه مردم مومن و نیروهای انقلاب اینه که این ترمزها را شناسایی و یکی یکی بردارند و مطمئنم با یاری امام زمان (عج) و درایت و رهبر حکیم انقلاب این امر صورت میپذیره البته در صورتی که ما پای کار باشیم عاقبت کار چیست
نقل قول کردن
سید فواد هاشمی
#1 سید فواد هاشمی 1397-07-04 20:05
یکی از نمایندگان مجلس علنا گفته که بانک مرکزی و بعضی از مسئولین عمدا دارند مردم را عصبانی می کنند وقتی یک نماینده فهمیده یعنی خبری هست که باید جدی گرفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.