نباید ناامیدی در کشور گسترده شود97/06/16

امام جمعه قم حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» درخطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی برگزار شد با اشاره به برگزاری اجلاسیه مهم مجلس خبرگان رهبری در روزهای گذشته بیان داشتند: در این اجلاسیه مطالب مهمی ارائه شد و مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی از سوی قوای سه گانه مورد پیگیری قرار گرفت.

ریاست قوه قضاییه و مقننه در این اجلاسیه حضور یافتند و به تبیین مسائل پرداختند و به سؤالات خبرگان ملت پاسخ دادند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: خبرگان رهبری در این شرایط سختی که مردم با آن مواجه هستند و دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند در کنار مردم و برای خیرخواهی مسائل آنها را دنبال کردند و در این راستا مسئولین سه قوه فراخوان شدند و از آنها در خصوص مسائل معیشتی مردم سؤال شد.

رئیس مجلس خبرگان بیانات خوبی در خصوص مشکلات معیشتی مردم داشتند و به امیدواریم بتوانیم مسائل مورد نظر مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: در روز گذشته نیز اعضای مجلس خبرگان رهبری به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند که در این دیدار نیز نکات بسیار مهمی مطرح شد.

مقام معظم رهبری در این دیدار بر این نکته مهم تأکید کردند که نباید در کنار جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور ما ایجاد کردند ناامیدی نیز در کشور گسترده شود که در این راستا جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی و فضاسازی دشمنان در همین زمینه مطرح شده است و ما نباید در درون به جان هم بیفتیم که در این صورت عملاً در میدان دشمن بازی کرده‌ایم و این طراحی دشمنان است.

دیدگاه‌ها   

غفور
#2 غفور 1397-07-10 06:42
سلام واقعا سقوط کامل اقتصاد شیبش بسیار تند و تیز شده . امروز میری بازار در کمال تعجب می بینی جنس دیروز بیکباره شده دو برابر ، بعد سه برابر ، ... خداد برابر اونم با سرعت هر چه تمامتر . آخه این فاضلابه یا اقتصاد اصلاح طلبا تحویل دادن . مملکتو درست و حسابی داغون کردن همه چی درهم شده
نقل قول کردن
سلیمان خاندوزی
#1 سلیمان خاندوزی 1397-06-27 08:16
به سخن گفتن باشه بله بسیار هم خوبه اما رهبری نباید ساکت بنشیند دستور برکناری روحانی را بدهد بیش از هشتاد درصد مردم خواهان برکناری روحانی هستند مردم به شدت ناراضی هستند و از طرفی روحانی باید باشه تا تاوان کارهایی که کرده پس بده هر رئیس جمهوری سرکار آمد خراب کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.