آیت‌الله حسینی بوشهری: حج، خوب و ارزشمند برگزار شد97/06/06

جلسه هماهنگی نمایندگان معاونت‌ها و مدیران بعثه مقام معظم رهبری با حضور جانشین سرپرست حجاج ایرانی و با هدف هماهنگی نهایی در جهت ارائه خدمات به زائرین مدینه بعد کشورمان برگزار شد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در این جلسه که امروز در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد، گفتند: باید همه شاکر لطف و عنایت الهی باشیم که امسال حج خوبی برگزار شد. البته مشکلاتی  در عرفات، مشعر و منا وجود داشت که باید برای رفع این مشکلات برای حج سال بعد، اقدام کرد. با این حال در مجموع  حج خوب و ارزشمندی برگزار شد. تعداد فوتی‌ها هم نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

ایشان با تاکید بر اینکه تا این لحظه با تلاش عوامل ستاد و بعثه، مدیریت حج به خوبی پیش رفته است، افزودند:‌ با برنامه‌ریزی‌های مناسبی که انجام شده است، جلسات انس و معرفت به خوبی در مدینه و مکه برگزار و با استقبال خوب زائران مواجه شده است که تا پایان حج این جلسات باید ادامه یابد.

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار کردند: بازدید از هتل‌ها و دیدار با زائران در دستور کار ما در مدینه قرار دارد. دیدار با زائران کمک می کند که آنها احساس آرامش و حمایت کنند. همچنین اگر مشکلی هم وجود دارد، می توان در محل برای حل آن اقدام کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در پایان خاطرنشان کردند: هدف از برگزاری این جلسه ، بررسی آخرین برنامه‌ها و اقدامات مسئولان حج در مدینه برای استقبال از زائران مدینه بعد و ارائه خدمات به آنهاست.

براساس این گزارش، در این جلسه مسئولان حوزه فرهنگی، حراست، ریاست، بین‌الملل، نظارت و بازرسی و اطلاع‌رسانی بعثه به ارائه گزارشی از برنامه‌های خود پرداختند.

دیدگاه‌ها   

سهراب اشکی
#1 سهراب اشکی 1397-06-08 04:47
سلام علیکم امسال چرا صدایی از حج بلند نشد چرا خونی ریخته نشد کسی کشته نشد این یعنی هر زمان بخواهند می کشند و هر زمان بخواهند امان می دهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.