فعالان هفته قرآن در قم تجلیل شدند97/02/09

مراسم تجلیل از فعالان قرآنی هفته قرآن و عترت استان با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امام‌جمعه قم، برگزار شد.

در این مراسم که امروز ۹ اردیبهشت ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، آیتالله حسینی بوشهری، حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم و جمعی از فعالان قرآنی استان حضور داشتند.

امام‌جمعه قم با تأکید بر شناخت و معرف نسبت به اهل‌بیت(ع) عنوان کردند: معرفت و شناخت اهل‌بیت(ع)، محبت به اهل‌بیت(ع) و اطاعت از آنان سه وظیفه مسلمانان و شیعیان در برابر اهل‌بیت(ع) است که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین در دفاع و نشر معارف اهل‌بیت(ع) باید سینه سپر کرد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری گفتند: متأسفانه سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین است و در حال حاضر نسل جوان را برای مطالعه کتاب تشویق می‌کنند، تیتر روزنامه‌ای این بود که خدا نکند روزی کتاب‌فروشی‌ها به کباب فروشی‌ها تبدیل شود، و بسیاری از کتاب‌فروشی‌ها در معرض تعطیلی هستند.

در پایان این مراسم، از کتاب صوتی و تصویری آموزش نماز که مخاطب خاص آن کودک و نوجوانان هستند رونمایی و از منتخبین قرآن و عترت در بخش‌های ۸ گانه تجلیل به عمل آمد

دیدگاه‌ها   

محسن سواد کوهی
#1 محسن سواد کوهی 1397-02-09 16:35
سلام و درود بر پاسداران حریم قرآن جنگ امروز جنگ با قران است جنگ با ارزش های ما جنگ با اعتقادات مبارزه ایران با تلگرام امسال بسیار عالی بوده هر زمانی که با عزم راسخ جنگیدیم پیروز شدیم و هر زمانی که کوتاه آمدیم باختیم این بار برد ما حتمی است اگر این روند ادامه داشته باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.