برای پیشرفت کشور نگاه ها به داخل باشد97/01/21

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار میرشکار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، گفتند: امید است با برنامه ریزی خوب مسئولین کمیته امداد شاهد روزهای بهتر در بین خانواده های نیازمند و جامعه باشیم.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشتند: این مسئله به دلیل نوع دوستی مردم و خیرین و برنامه ریزی بهتر و دقیق قطعی است، ولی نباید در این رابطه به نسخه بیگانگان نظری داشته باشیم.

امام جمعه قم افزودند: لازم است برای پیشرفت کشور شاهد وحدت وهم افزایی مسئولین کشور باشیم و نگاه ما به داخل باشد.

عضو خبرگان رهبری گفتند: باید با تلاش بیشتر شاهد روزی باشیم تا فقر و نیازمندی در کشور نباشد و اگر چه با هدف آرمانی فاصله داریم، ولی کسانی که نبض اقتصاد در دست آنها است، باید به گونه ای حرکت کنند که فقیر و نیازمندی در کشور نباشد.

دیدگاه‌ها   

saeed
#2 saeed 1397-01-23 17:26
keshvare faghr va felakat
نقل قول کردن
مهدی نظافتی
#1 مهدی نظافتی 1397-01-22 07:22
سلام رهبری در روز روشن اومد گفت من به کدخدا خوش بین نیستم هسته ای بهانه ای بیش نیست ریشه بالا رفتن دلار هسته ای نیست اونها از بمب اتم ایران نمی ترسن و حضرات اومدن گفتن ما به به کدخدا خوش بین هستیم مشکل اصل سانتریفیوژ و چرخ هسته ای هست که باید بره زیر بتن اونها صلح طلب هستن و ما افراطی حتی با اوباما تلفنی هم صحبت کردن و جشن گرفتن الان دارن چرند میگن! این شده که همه چی بهم ریخته اینها هم کوتاه نمیان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.