مسئله حجاب رکن دفاع از حقوق زنان در جامعه است96/12/25

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امروز ظهر در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 96 در مصلی قدس فرمودند: مسئله حجاب رکن دفاع از حقوق زنان در جامعه است و نمی توان با هنجار شکنی به مقابله با حجاب پرداخت.

امام جمعه قم عنوان کردند: برخی حجاب اجباری را مطرح کرده اند و عده ای که ادعای دانش دارند آن را زیر سوال می برند حجاب از آموزه های دینی است؛ دنیای غرب مبلغ برهنگی است و زن را برای کامجوئی های خود می خواهند .

حجاب برای آن است که زنان مصون بمانند جامعه انقلابی ما حاضر نیست افکار و رفتار را تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار دهد.

ایشان در مورد برخی از ناهنجاری های چهارشنبه سوری گفتند:این شب به گفته ای عده ای از آئین های باستانی است در حالی که پرتاب نارنجک و فضای رعب و وحشت ربطی به سنت باستانی ندارد و بیماران و مردم را آزار می دهد مسئولان امنیتی نیز باید قاطعانه تر با این نا امنی ها برخورد کنند.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند:اهانت به سفارت ایران در انگلیس توسط برخی معلوم الحال و ایادی استکبار در منطقه انجام شد.

در این ایامی که بن سلمان مهمان دولت انگلیس بود عده ای خواستند خوش رقصی برای مهمانشان انجام بدهند از این رو پرچم ایران را در سفارت پایین کشیدند اگر چه چهره آنان شناخته بود اما شناخته تر شد.

امام جمعه قم خاطرنشان کردند:این اقدامات محکوم است، مظلوم نمایی تشییع انگلیسی موضوعیت ندارد . مسئولان باید طبق قانون آن را پیگیری کنند.

شیعه انگلیسی مبارزه با نظام انقلاب و رهبری را یک وظیفه شرعی و دینی می داند این مسائل ربطی به دین و تشیع ندارد و به این بهانه انجام می شود.

دیدگاه‌ها   

فرزانه
#1 فرزانه 1396-12-28 08:03
اعتقاد و ایمان خانم ها را دارند له میکنند و از بین می برند وقتی مادر معتقد نباشه فرزندی هم که تربیت می کنه معتقد به ارزش ها نیست به سوی تباهی می رویم کسانی که از ارزش ها دفاع می کنند بسیار کمه هجوم دشمن به خانه ها به اتاق خواب ها رسیده گویی باید امام عصر ظهور کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.