نمایندگان طلاب در تحول حوزه نقش کلیدی ایفا می کنند96/12/23

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به فلسفه انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفتند: فلسفه این انتخابات روشن است از یک سو، برای اینکه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از هر استان نقش رابط بین بزرگان حوزه و بدنه حوزه داشته باشند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در رای گیری هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان شرکت کردند و در رابطه با اهمیت و جایگاه مجمع نمایندگان طلاب، گفتند: از همه دست اندرکارانی که احساس مسئولیت کردند و در این انتخابات صنفی حوزوی شرکت کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

زمینه انتخابات نمایندگان طلاب را حضرت امام(ره) با آن پیام خود و پیگیری که جامعه محترم مدرسین داشتند فراهم کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فلسفه این انتخابات، گفتند: فلسفه این انتخابات روشن است از یک سو، برای این که نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از هر استان نقش رابط بین بزرگان حوزه و بدنه حوزه داشته باشند.

از سوی دیگر به خاطر اینکه نمایندگان طلاب دارای نشاط و شادابی و خوش فکری هستند و همیشه روی نسل جوان هم حوزه و هم بزرگان حوزه تکیه دارند، این ها گاهی با پیشنهاد های خوبی که می توانند به جامعه شورای عالی و مدیریت منتقل کنند در شکوفایی و تحول حوزه نقش کلیدی را می توانند ایفا کنند.

اگر طلاب بر اساس این رسالت و مسئولیت ورود پیدا کنند کسانی و می توانند عنوان نمایندگی را داشته باشند را انتخاب کنند، در آن جمع بیش از 200 نفره که مجمع نمایندگان را تشکیل خواهند داد، اینها می توانند به رشد و پیشرفت حوزه به طلاب در جهت مشورت و حل مشکلات طلاب به خصوص طلاب جدیدالورود کمک کنند.

در طول این چند سالی که مجمع نمایندگان طلاب مشغول به کار بوده آثار و برکات خوبی در این زمینه داشت، امیدواریم  نمایندگان و منتخبین طلاب و فضلا در جایگاهی که قرار می گیرند دلسوزانه و مخلصانه نسبت به حوزه و نیازهای طلاب طرح و برنامه داشته باشند.

دیدگاه‌ها   

طاهری
#1 طاهری 1396-12-24 17:30
امسال عده ای انتخابات نمایندگان مجمع را تحریم کردند تا دستورات رهبری را زیر سوال ببرند ولی چنان شلوغ بود که از حد تصور بیرون بود باز هم تیرشان به سنگ خورد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.