قرآن سندی محکم برای جهانیان است96/12/11

عضو مجلس خبرگان رهبری قرآن را سند محکمی برای جهانیان اعلام کردند و گفتند: قرآن کریم یکی از چهره هایی را که به عنوان الگو معرفی کرده صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو مجلس خبرگان رهبری، دیروز (10 اسفند) در کنگره منطقه ای بانوی آفتاب در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، فرمودند: امروز اگر در جامعه اسلامی بتوانیم به خوبی از سیره اولیای الهی بهره مند شویم سعادت و عاقبت به خیری را شاهد خواهیم بود.

ایشان قرآن را سند محکمی برای جهانیان اعلام کردند و افزودند: این کتاب نورانی علاوه بر اینکه به احکام می پردازد چهره های الگو و درخشان جامعه هم اشاره دارد.

آیت الله حسینی بوشهری  با بیان اینکه نقش تبلیغی کار ساز است و یک مبلغ می تواند نقش آفرین باشد، اظهارداشتند: نقش یک مبلغ در عرصه تبلیغ بسیار مهم و تاثیرگذار است اما مهمتر از آن نقش الگوی مبلغ است که گاهی تاثیرگذار تر از نقش تبلیغی خواهد بود.

قرآن کریم یکی از چهره هایی را که به عنوان الگو معرفی کرده صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است، امام دوازدهم می فرماید دختر رسول الله برای من به عنوان یک الگوی مناسب و مفوق هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فاطمه هم شخصیت انتصابی و هم اکتسابی دارند، گفتند: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دارای ویژگی های بسیار هستند که می تواند از آن الگو گرفت. 

اگر امروز بانوان حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را الگو قرار دهند، بهانه گرفتن و چشم و هم چشمی را می توانند به راحتی کنار بگذارند زندگی را به کام خود و همسرشان شرین کنند همه ما باید توجه داشته باشیم که ایشان یاور خوبی برای حضرت علی (علیه السلام) بود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز جامعه ما جامعه بیماری است، اظهارداشتند: امروز با توجه به اینکه جامعه از اهل بیت (علیهم السلام) فاصله گرفته است باید ملاک رضایت ما خدا باشد نه رضای دیگری اگر این نکت را مورد توجه قرار دهیم به موفقیت خواهیم رسید.

حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در همه بخش های زندگی سختی ها را تحمل می کند و هیچ هراسی از مشکلات ندارد این باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حظرت فاطمه(سلام الله علیها) با تمام توان برای فرزند خود وقت می گذاشت و آنان را به خوبی تربیت می کرد، گفتند: امروز زنان ما باید این گونه باشند. آیا فرزندان را به مهدکوک سپردن تربیت دلسوزانه مادر را خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها   

سالار
#2 سالار 1396-12-14 05:57
سلام شیخ امروز اتئیست ها و بی دین ها در کشور جولان می دهند و روحانیون مشغول کتاب های بی فایده و بحث های بی جهت هستند جذبی که اتئیست ها دارند بی حد بوده هیچ فیلیم درباره این گروه خبیث ساخته نشده تا ماهیت واقعی انها را افشا کند
نقل قول کردن
یازهرا
#1 یازهرا 1396-12-13 09:00
قرآن برای من همه چیه با قرآن زندگی می کنم و آرام میگیرم همدم من تو اینهمه سال سختی قرآن بود خدا رو شکر میکنم همدمم قرآنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.