​ رسیدگی به بعد فرهنگی نسل ایثار برای انقلاب اهمیت بسیاری دارد98/09/27

امام جمعه قم گفتند: بنیاد شهید پیشانی انقلاب است و آنچه برای انقلاب اهمیت دارد رسیدگی به بعد فرهنگی به ویژه نسل ایثار است.

حضرت آيت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته»، در  دیدار مدیر کل جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تاکید کردند :کار در بنیاد شهید بسیار حساس است، بنیاد جایگاه مقدسی است که وظیفه رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حل مشکلات ایشان را برعهده دارد، اما وظیفه حساس تر و مهم تر آن رسیدگی به بعد فرهنگی است.

امروز سنگینی بار انقلاب بر دوش خانواده معظم شهدا و جانبازان است، خانواده های معظم شهدا سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی هستند و نسل ایثار، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه خانواده شهدا الگوهای صبرو ایستادگی هستند، ادامه دادند: مسئولیت سنگین بنیاد شهید پرداختن به بعد فرهنگی فرزندان شهدا و ایثارگران است ، اینها الگوهای جامعه ، ادامه دهندگان راه شهدا و مدیران موفق آینده هستند.

همه وظیفه داریم راه و رسم شهدا را دنبال کنیم و باید مراقب باشیم در خصوص ایشان غفلت صورت نگیرد. هرگونه غفلتی در این زمینه به ویژه در خصوص نسل ایثارگر زخم زبان دشمنان را در پی دارد.

در این میان بنیاد شهید قم باید الگوی سایر بنیادها باشد، لذا دستور العمل ها ، پیگیری ها، اقدامات و برنامه های شما باید معبار برای دیگر ان باشد .

خادمان به شهدا در استان قم طی سالیان گذشته آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و در مسیر خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران بوده اند، ان شا الله با حضور شما این خدمات تقویت گردد

دیدگاه‌ها   

مبارکی
#4 مبارکی 1398-10-02 16:55
کاش زنده نمی ماندن و شهید می شدن شاید امروز کمتر عذاب می کشیدن
نقل قول کردن
reza
#3 reza 1398-09-30 07:42
mazloomand be khoda ghariband be khoda
نقل قول کردن
صبا جهانی
#2 صبا جهانی 1398-09-28 09:19
سلام تو دلم درد زیاد دارم ولی به اندازه بابای جانبازم نیست هیچکس دیگه اونو یاد نمی کنه کسی خبرشو نمیگیره وقتی میبینم ادمایی هستن که هنوز بفکرشون هستن و دربارشون حرف می زنن زنده میشم امیدم زیاد میشه مرصی
نقل قول کردن
سرمدی
#1 سرمدی 1398-09-27 06:31
زحمت رو عده ای از جان گذشته کشیدند و لذت رو امثال روحانی و ظریف و عراقچی می برند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.