ما مديون حماسه آفريني هاي شهداي روحاني و طلبه هستيم92/07/25

http://www.bushehri.net/images/1491225_275.jpgرئيس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همچنين با تقدير از حمايت هاي آيت الله حسيني بوشهري، مدير حوزه‌هاي علميه کشوردر برقراري اين تعامل و امضاي تفاهم نامه، بر لزوم رشد و توسعه اين گونه همکاري‌ها تاکيد کرد و گفت: اميدواريم با اين کار مهم، زمينه و بستر خوبي براي توسعه و افزايش تعاملات في مابين ايجاد شود.

رئيس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس نيز در ديدار باحضرت  آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري مدیر حوزه های علمیه کشور،  و در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاري ميان اين پژوهشگاه و مرکز مديريت حوزه هاي علميه گفت: بدون شک همه ما مديون حماسه آفريني هاي شهداي روحاني و طلبه هستيم.

سردار هادي مراد پيري، با تاکيد بر ضرورت تقويت تعامل و همکاري بين اين دو نهاد، اظهار داشت: يکي از برکات اين تفاهم نامه همکاري، ناظر به ارايه و تدريس علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه هاي علميه و به ويژه در رابطه با طلاب جوان است تا به کمک آنان بتوانيم هرچه بيشتر و بهتر ارزش ها و معنويت دوران دفاع مقدس را تبيين و نشر دهيم.

وي با اشاره به اين که روحانيت به نسبت جمعيت خود ، بيشترين شهيد را در دوران دفاع مقدس تقديم انقلاب و اسلام کرده است، افزود: ما بايد بتوانيم تلاش ها و رشادت هاي عزيزان روحاني و طلبه در سال هاي جنگ تحميلي را براي نسل جوان و نسل هاي آينده به خوبي به تصوير بکشيم.

مراد پيري يادآور شد: بنده از خاطر نمي برم که در عمليات کربلاي پنج ، 11 طلبه به قرارگاه ما آمدند و تا روزي که بنده در آن عمليات مجروح شدم 8 تن از اين طلاب به شهادت رسيده بودند و واقعاً ما مديون اين رشادت ها و دليرمردي ها هستيم.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.