تجلیل آیت الله حسینی بوشهری از خدمات قاضی عسکر98/02/16

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفتند: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر اهتمام جدی بر ارتقای سطح علمی زائران داشتند و بدین منظور ستادی علیه شبهات وهابیت تشکیل دادند تا عرصه بر آن‌ها تنگ شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، با بیان ویژگی‌های مثبت شخصیتی و سازمانی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، گفتند: ایشان با خدمتگزاری سخت کوشانه و دغدغه‌مند خود در راستای  تحقق منویات مقام معظم رهبری عمل کردند و با تعامل خود با مراجع تقلید توانستند مدیریت مناسب در موقعیت‌های بحرانی داشته باشند و ما این موضوع را از ایشان شاهد بودیم.

آقای قاضی عسکر در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی فعال بودند و نظارت بر صدها تولید علمی و پژوهش‌های بنیادین را بر عهده داشتند. همچنین اهتمام جدی بر ارتقاء سطح علمی زائران داشتند و بدین منظور ستادی علیه شبهات وهابیت تشکیل دادند تا عرصه بر آن‌ها تنگ شود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اینکه هر مسئولیتی یک نعمت الهی است، گفتند: خداوند با اعطای هر نعمتی به انسان یک وظیفه و حقی را از ما انتظار دارد و باید در این راستا کوشا و متعهد باشیم.

ایشان در پایان برای حجت الاسلام والمسلمین نواب، نماینده جدید ولی فقیه در امور حج و زیارت آرزوی موفقیت کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.