انقلاب مردم سالاری دینی را برقرار کرد/۲۲ بهمن روز ذلت آمریکا97/11/12

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، امروز (جمعه 12 بهمن) در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به مردم سالاری دینی گفتند: انقلاب مردم سالاری دینی را مطرح کرد و نمونه آن انتخابات است که تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار کرده ایم.

در جهت گیری های انقلاب هیچ خللی ایجاد نشده و عمده دشمنی ها به خاطر این جهت گیری هاست و آنها در دنیا زور می گویند و نمونه آن در ونزوئلا است و کسی که مردم به او رای داده اند را نمی پذیرند.

امام جمعه قم در ادامه حرکت سران بحرین را محکوم کردند و گفتند: آنها شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت نفاق را به حبس ابد محکوم کردند که آنها هم از آمریکا ارتزاق می کنند.

ایشان با اشاره به 22 بهمن این روز را روز ذلت آمریکایی ها دانستند و گفتند: امسال یک راهپیمایی استثنایی است چرا که دشمنان محسباتی نسبت به انقلابی داشت که تمام این محاسبات غلط از کار در آمده است، اینها برای ما خواب های آشفته دیده بودند و مزدوران آنها می گفتند که اجازه ندهید که انقلاب به چهلمین سال برسد اما تمام تیرهای آنها به سنگ خورد و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: امسال نیز مردم شکوهمندتر از سال گذشته در انقلاب شرکت می کنند و به عنوان خاری در چشم دشمنان بوده توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.