استفاده مسئولان از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف/ دشمنان به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام هستند97/10/21

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، عنوان کردند: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که مسئولان از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کنند و حتی از بلندپروازی آنها نیز نهراسند.

ایشان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به حضور مردم در عرصه انقلاب، افزودند: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نزدیک است و حضور دشمن شکن مردم در این روز تودهنی محکمی بر دهان آمریکا و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: رهبر معظم انقلاب افزودند که نباید به تهدیدها و تحریم‌ها و به قول و امضای دشمن اعتماد کرد و فرمودند دشمنان گاهی سخنانی به زبان می‌آورند که به سخن انسان‌های دلقک شباهت دارد.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند که ملت ایران از سد تحریم‌های دشمنان عبور می‌کند و در تاریخ ماندگار می‌شود.

  خطیب جمعه با اشاره به توطئه دشمنان برای قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی، بر ضرورت توجه ویژه مسئولان کشور به نیازها و دغدغه های مردم تأکید کرد.

دراین راستا مسئولان نظام اسلامی باید در برابر تهدیدها و فریادهای پوچ دشمنان ایستادگی کرده وهراسی نداشته باشند.

امروز دشمنان نمی خواهند انقلاب اسلامی ایران، الگوی ایستادگی و مقاومت برای دیگر آزادیخواهان جهان باشد.

ایشان با بیان اینکه حضور دشمن شکن مردم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی، تو دهنی محکمی به آمریکا و همه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کردند: در شرایط کنونی لزوم اعتماد نکردن به قول و امضای دشمنان به خوبی قابل درک و مشاهده است.

آیت الله حسینی بوشهری فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با شکست بی سابقه دشمنان در برابر ملت غیور ایران اسلامی را بسیار امیدبخش عنوان کردند و افزودند: تهدید و توطئه دشمنان علیه کشورمان همیشگی بوده است، اما چون مردم راه و مسیر انقلاب را شناخته اند، همواره در کنار نظام اسلامی مانده اند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقابله و مبارزه با تبعیض قومی و نژادی یکی از شاخص های دستیابی به عدالت اجتماعی است، اظهار داشتند: امروز در آمریکا و کشورهای غربی که مدعی حمایت از حقوق بشر و عدالت اجتماعی هستند، وضعیت تبعیض قومی و نژاد بیداد می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.