اشتیاق به مطالعه و خرید کتاب کم رونق شده است97/10/03

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: مدتی است که اشتیاق به مطالعه و خرید کتاب، کم رونق شده که آن هم یکی از مضرات فضای مجازی ست و در این مورد هم وزارت ارشاد باید در جامعه ایجاد ترقیب و اشتیاق کند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در دیدار مهندس حسینی کاشانی به همراه جمعی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم،گفتند: مجموعه های فرهنگی و هنری در کشور نقش و رسالت مهمی را ایفا می کنند و هر کدام از این مجموعه ها وظایف خاصی را دارند، اما باید از کارهای موازی بین دستگاه ها پرهیز شود تا ضمن صرفه جویی در هزینه، براساس تحقیقاتی که انجام می شود دستگاهی، کار را عهده دار باشد که خروجی بهتر و شایسته تری را به نمایش خواهد گذاشت.

دبیر  شورای عالی حوزه های علمیه افزودند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارهای متنوعی را انجام می دهد، انتظاری که جامعه از دستگاه های فرهنگی دارد، تأثیرگذاری بر بنیادهای اصلی جامعه اسلامی ا ست و پیشنهاد می شود تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار رسالت کاری و فصلی خود، برنامه هایی را کارشناسی و اجرا کند تا اصل و پایه اعتقادات و باورها در کشور متعالی شود.

امام جمعه قم در ادامه گفتند: مدتی است که اشتیاق به مطالعه و خرید کتاب، کم رونق شده که آن هم یکی از مضرات فضای مجازی ست و در این مورد هم وزارت ارشاد باید در جامعه ایجاد ترقیب و اشتیاق کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.