لزوم شناخت ظرفیت‌های مردمی97/10/01

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر این مطلب که ملت ما با وجود چنین ظرفیت، استعداد و رهبری قابل تحریم نیست، تأکید کردند: نکته مهم در این زمینه این است که مردم و ظرفیت آنها را بشناسیم و از این ظرفیت و توانمندی‌ها به خوبی استفاده کنیم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد به نقش مردم در مبارزه با تحریم‌ها هم اشاره کردند و گفتند: مردم هم باید به خوبی نظارت کنند و افرادی که دارای اقتصاد قوی هستند نباید در میدان دشمن بازی کرده و از شرایط اقتصادی به وجود آمده به نفع خود بهره ببرند.

امام جمعه قم در ادامه بیان کردند: در کنار انسجام بین مردم و مسئولان و مردم با مردم آنچه که مهم است توکل بر خداوند است که باید در سایه این توکل و با تدبر جلوی دشمنان ایستادگی کرد.

ایشان همچنین به مسئله سوریه اشاره و بیان کردند: شاهدیم قضایای سوریه به جایی رسید که رؤسای جمهوری که این کشور را تحریم کرده بودند امروز آرام آرام اجازه ورود به این کشور را می‌خواهند که این در سایه مقاومت مردم و جبهه مقاومت و همراهی کشورهای حامی سوریه شکل گرفته است.

آیت الله حسینی بوشهری به اعلام آمریکا در خروج نظامیانش از سوریه هم اشاره و بیان کردند: آمریکا نمی‌خواهد بیش از این شکست مفتضحانه داشته باشد پس از ضربه زدن و آسیب‌های فراوانی که زده است برای پرهیز از شکست بیشتر می‌خواهد از سوریه خارج شود و این ماهیت واقعی دشمن است.

ایشان به مسئله یمن هم اشاره کردند و گفتند: چنانچه همه به مذاکرات پایبند باشند به نفع مردم یمن است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.