دیدار مدیرکل زندانهای استان بوشهر با حضرت آیت الله حسینی بوشهری97/08/13

مدیر کل زندانهای استان با حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار و نشست صمیمی ابتدا مدیر کل زندانهای استان بوشهر گزارش مبسوطی از عملکرد زندانهای استان در زمینه های فرهنگی و تربیتی ، آموزشی ، اشتغال و حرفه آموزی ،بهداشت و درمان ، سلامت روان زندانیان ، قضایی و اجرای احکام و سایر موارد زندانبانی بیان نمود .

در ادامه این نشست آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از مدیر کل زندانهای استان و همکارانشان گفتند : اصول و دغدغه اسلامی حاکی است که مجموعه ای از افراد زندانی هستند که نباید به آنها نگاه تحقیر آمیزی داشته باشید ، بلکه باید با اجرای دقیق برنامه های اصلاحی و تربیتی و تبلیغ و ترویج آموزه های دینی و قرآنی ضمن این که زمینه اصلاح و تربیت آنها را به وجود آورید زمینه بازگشت مجدد وآبرو مندانه آنان به جامعه و خانواده را فراهم کنید و نسبت به بازسازی شخصیت روحی و روانی و اجتماعی مددجویان اقدامات موثری را داشته باشید .

ایشان در ادامه با اشاره به ضرورت  آموزش مهارت های اساسی زندگی ، اشتغال و حرفه آموزی خواستار توسعه برنامه های فرهنگی وتربیتی با محوریت نماز و قرآن شدند .

 حضرت آیت الله حسینی بوشهری در بخشی دیگر از فرمایشات خود توجه به خانواده زندانیان را مهم دانستند و گفتند : حمایت از خانواده زندانیان و سرکشی مدیر کل و مسئولین زندانها از خانواده زندانیان و کاهش جمعیت کیفری از جمله مواردی می باشد که نیاز به آن در این شرایط بسیار حساس می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.