مسئولان باید هوشیاری بیشتری داشته باشند97/07/28/

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به ربودن تعدادی از مرزبانان بیان داشتند: متاسفانه ۱۴ نفر از نیروهای مرزی توسط دشمنان و تروریستها ربوده شدند که از مسئولین می‌خواهیم که با همکاری دولت پاکستان این عزیزان را به کشور بازگردانند

 مسئولان باید هوشیاری بیشتری داشته باشند چرا که دشمنان در اطراف کشور ما برای ضربه زدن به کشور برنامه‌ریزی دارند و آماده باش‌های ما باید ۱۰۰ درصد باشد تا بتوانیم از بحران‌های پیش‌رو به سلامت عبور کنیم.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به کشته‌شدن روزنامه‌نگار سعودی در سفارت عربستان در ترکیه بیان داشتند: این جنایت بسیار شرم‌آور بود و خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند اینگونه نتیجه‌اش می‌شود و آنان کاری کردند که موجب رسوایی برای خودشان شد.

سازمان‌های عریض و طویل حقوق بشری و بین المللی که برای کوچکترین مسئله در جمهوری اسلامی ایران بیانیه و قطعنامه می‌دهند باید دید در این حادثه چگونه واکنش نشان می‌دهند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در این حادثه یک فرد به طور فجیعی کشته شده است، افزودند: باید منتظر بود تا رفتار سازمان‌های بین المللی را در قبال این جنایت را مشاهده کرد.

ایران می‌داند که اینگونه جنایات به راحتی به فراموشی سپرده خواهد شد و سرپوشی از سوی کشورهای قدرتمند بر روی آن صورت می‌گیرد و رئیس جمهور آمریکا هم آشکارا می‌گوید ما منافع سرشار درآمدی از سوی عربستان را نمی‌توانیم به خاطر کشته شدن یک نفر کنار بگذاریم و او راه را اینگونه نشان داد که مسئولان سعودی بگویند از این ماجرا اطلاع نداشتند و افرادی خودسر این اقدام را انجام دادند.

امام جمعه قم افزودند: دشمنان ما ماهیتی این گونه دارند و ما نباید شیفته الفاظ و عبارات این گونه کشورها شویم و فریب حرف‌های به ظاهر زیبا و ورق پیچیده آنها را بخوریم که این واقعیت بشر است

کوچکترین اتفاقی که در کشور ما رخ می‌دهد با موج رسانه‌ای دشمنان رو به رو می‌شویم اما در قبال این حادثه سکوت کردند و باید بدانیم که همواره در برابر توطئه‌های دشمنان باید ایستادگی کرد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.