مبادا واقعیت های دوران دفاع مقدس تحریم شود97/07/06

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرمقدس قم با اشاره به ویژگی های دوران دفاع مقدس اظهار کردند: در آن دوران دشمن با کمک کشورهای مختلف به ایران حمله کرد، اما کشورمان با پشتوانه ملت توانست بر دشمن پیروز شود، اگر واقعیت های آن دوران بیان نشود، دشمن واقعیت های دوران دفاع مقدس را تحریف خواهند کرد.

غربی ها در دوران جنگ تحمیلی سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار دادند و او با این سلاح به کشورمان حمله کرد، باید حقیقت دوران دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود؛ روزی جنگ نظامی علیه کشورمان صورت گرفت و اکنون شاهد جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران هستیم.

کشورمان در سال های اخیر از رشد خوبی در زمینه علمی برخوردار بود و امیدوار هستیم که این رشد متوقف نشود و اساتید و دانشجویان این مسیر را ادامه بدهند.

موضع رئیس جمهور در سازمان ملل از موضع اقتدار بود که قابل تقدیر است، رئیس جمهور در برابر بدعهدی گفت که ما نیازی به گفت و گو نداریم، باید شاهد مواضع استوار در این خصوص در تراز نظام باشیم.

آیت الله حسینی‌بوشهری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کردند: از روسای سه قوه به خصوص قوه مجریه می‌واهم که برای بی ثباتی اقتصادی علاجی پیدا کنند، هر ساعت شاهد کاهش ارزش پول ایران هستیم و دولتمردان باید از اقتصاددانان برجسته برای برون‌رفت از بحران استفاده کنند.

گرانی در جامعه غوغا می کند و شاهد هستیم که برخی در این خصوص همچون دشمن عمل می کنند و کالایی که در اختیارشان هستند را احتکار می کنند، دشمن از این وضعیت خوشحال است، برخی از مشکلات مربوط به تحریم است، اما برخی از مشکلات به داخل کشور برمی گردد.

باید در سیاست های اقتصادی تجدیدنظر صورت بگیرد و دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد، برخی گویی در داخل کشور در وضعیت کنونی به دنبال تسویه حساب با مردم هستند.

ایشان ادامه دادند: غربی ها در دوران جنگ تحمیلی سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار دادند و او با این سلاح به کشورمان حمله کرد، باید حقیقت دوران دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود؛ روزی جنگ نظامی علیه کشورمان صورت گرفت و اکنون شاهد جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران هستیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.