دستگاه قضا باید به نابسامانی‌ها رسیدگی قاطع و سریع داشته باشد97/04/08

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد با اشاره به هفته قوه قضاییه بیان داشتند: به مناسبت شهادت شهید بهشتی و یاران وفادارش این هفته به نام دستگاه قضا نامگذاری شده است و دشمنان فکر می‌کردند با ترور شهید بهشتی انقلاب به شکست کشیده می‌شود؛ در حالی که این شهادت پشتوانه‌ای برای حرکت انقلاب شده و این روز برای ملت ما تاریخ‌ساز است و نشان داد که دشمنان به ملت ما هرچه بیشتر فشار بیاورند ایستادگی ما بیشتر خواهد شد.

شهید بهشتی حق زیادی به گردن ملت ما دارد و نقشه راه قوه قضاییه را ترسیم کرد و تجربه و پختگی او شخصیت ایشان را ممتاز کرده بود.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از فعالیت‌های دستگاه قضا، اظهار داشتند: باید از تلاش‌های قوه قضاییه تقدیر کرد اما باید بدانیم که کار قوه قضاییه مبارزه سریع با مفسدان است و قوه قضاییه باید در دفاع از حق پیشقدم باشد و در جایی که ظلمی روا شده است دستگاه قضایی باید حق مظلوم را بستاند و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تأکید دارند.

متأسفانه شاهد هستیم که علیه قوه قضاییه از داخل و خارج هجمه‌هایی وارد می‌شود و دستگاه قضا باید بر وضع نابسامان برخی از بخش‌ها رسیدگی قاطع و سریع داشته باشد و تأخیرها به صلاح نیست و این اقدامات نیز باید سریعاً اطلاع‌رسانی شود.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه دولت و مسؤولان باید با جدیت به فکر حل مشکلات مردم باشند، یادآور شدند: با وجود همه مشکلات ملت از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد و مسؤولان نیز باید رضایت ملت را جلب کنند.

ایشان با اشاره به اوضاع کشور یمن بیان کردند: مردمی که در یمن نان شب ندارند راهپیمایی عظیم در صنعا و بندر الحدیده راه انداخته اند و با قامت استوار ایستاده اند و پیام مقاومت خود را به کل منطقه اعلام کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.