همایش بین المللی گفتمان مهدویت در گلپایگان برگزار می شود97/01/27

نخستین همایش بین المللی گفتمان مهدویت، با محوریت آثار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت، با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گلپایگان برگزار می شود.

گفتنی است : همایش مهدویت در ادامه سلسله مباحث گفتمان مهدویت است که چهار دوره آن در سال های گذشته برگزار شده است، اولین دوره آن در استان کردستان، سپس زنجان، دانشگاه صنعتی اصفهان دوره سوم و سپس شهرتبریز و پنجمین دوره آن در دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان هست که همزمان با نخستین همایش گفتمان مهدویت در بعد بین المللی است.

همچنین مسابقه کتابخوانی به صورت سراسری  از کتاب «نوید امن و امان» از آثار آیت الله العظمی گلپایگانی انتخاب شده، همچنین یکسری از سلسله مباحث مقام معظم رهبری درباره مهدویت تحت عنوان(نوید انتظار) به صورت پی دی اف در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است که می توانند پیش از ماه مبارک رمضان در سایت ثبت نام و آزمون را به صورت آن لاین شرکت کنند.

نخستین همایش بین المللی گفتمان مهدویت با محوریت آثار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، روزهای ۱۶ و  ۱۷ اردیبهشت، با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، در گلپایگان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.