هویّت اسلامی شهر قم حفظ شود97/01/21

معنای شهر اسلامی با دوگانگی در رفتار و شادی کردن متفاوت است و این طور نباشد فضای حرم با سایر بخش های شهر متفاوت باشد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار سقائیان نژاد، شهردار قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که تحقق شعار سال، درحقیقت تحقق اشتغال است، گفتند: باید توجه داشت این شعار تنها در حد شعار باقی نماند، بلکه لازم است برای ارتقاء کالای ایرانی، مهمترین شاخصه یعنی کیفیت را در نظر گرفت و مردم را  به خرید کالای با کیفیت تشویق کرد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه با بیان این که خدمت درنظام مقدس جمهوری اسلامی و شهر قم از با ارزش ترین خدمات است، اظهار داشتند: امیدواریم با تلاش خالصانه همه مسئولین، شاهد اتفاقات خوبی در عرصه خدمات رسانی به مردم باشیم.

امام جمعه قم با بیان این که در شرایط بسیار سختی از لحاظ اقتصادی قرار داریم، افزودند: اگر چه شرایط سخت است؛ ولی باید طوری برنامه ریزی کرد بر مشکلات پیروز شد و موجبات شادی مردم را فراهم آورد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با تأکید بر این که در هر نهادی، برنامه ریزی و مشاوره دادن خوب از موضوعات اصلی برای موفقیت است، گفتند: با برنامه ریزی و رصد درست می توان به موفقیت رسید، ولی اگر گرفتار بی برنامه گی و روز مرگی شدیم  قطعا به اهداف بلند نخواهیم رسید.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که خدمت به زائرین از با ارزش ترین خدمات است و باید کاری کرد شهر قم  شهر نمونه اسلامی شود، اظهار داشتند: معنای شهر اسلامی این است که هویت این شهر اسلامی باشد.

نائب رئیس جامعه مدرسین با بیان این که معنای شهر اسلامی با دوگانگی در رفتار و شادی کردن متفاوت است و این طور نباشد فضای حرم با سایر بخش های شهر متفاوت باشد، اظهار داشتند: برای این رسیدن به شهر اسلامی، جذب سرمایه بسیار مهم است.

امام جمعه قم بابیان اینکه باید به مردم واقعیت ها را گفت و خدمات صادقانه باشد، عنوان کردند: انتظار مردم از مسئولین خدمات صادقانه است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.