ظرفیت‌های مناطق شناسایی و سرمایه‌گذاری شود97/01/05

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی گفتند: بر اساس ظرفیت‌های مناطق شهری و روستایی استان بوشهر و شناسایی آنها زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

حضرت آیت‌الله حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» ظهر دیروز در نشست با استاندار، معاونان و مدیران کل ستادی استانداری بوشهر با تبریک سال نو، خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و اظهار داشتند: با خدمت خالصانه  و مدبرانه به مردم باید شکرگذار توفیق  و لطف الهی باشیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت به مردم باید خالصانه و با تدبیر باشد تاکید کردند: کار از روی اخلاص در نتیجه  مشمول عنایت الهی و توفیق  در کارها می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری خدمت از روی تدبیر را سبب گره‌گشایی در امور دانستند و تصریح کردند: اگر در فعالیت‌ها و ارائه خدمات تدبیر نباشد، فعالیت‌ها بی اثر است و کارساز نیست.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید  بر اولویت قرار داشتن دوراندیشی و تدبیر در برنامه‌های مسئولان گفتند: تدبیر و دور اندیش، توسعه فعالیت‌ها و خدمات به مردم و جامعه را هموار می‌کند.

ایشان، استفاده از سرمایه‌های موجود جامعه را یک ضرورت دانستند و تاکید کردند: شهرها و روستاهای استان بوشهر هر کدام دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی هستند که باید بر اساس ظرفیت‌های مناطق شهری و روستایی استان بوشهر و شناسایی آنها زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

امام جمعه قم، فراهم کردن زمینه اطمینان و اعتماد به سرمایه‌گذاری را  مورد تاکید قرار دادند و گفتند: نباید با بهانه تراشی‌ها، ذهن سرمایه‌گذاران منحرف و آنان را از سرمایه‌گذاری منصرف کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری،به مشکلات و بحران آب در استان بوشهر پرداختند و افزودند: متاسفانه سرانه مصرف آب در بخش کشاورزی و آشامیدنی در کشور و استان بوشهر بالا است که باید با تدبیر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فعالیت‌های کشاورزی ادامه یابد و از هدر رفت این سرمایه مهم حیاتی جلوگیری شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری،  با تاکید بر عملیاتی شدن شعار« حمایت از کالای ایرانی» بیان کردند: تولید کنندگان داخلی باید با ارتقا کیفیت محصول خود ضمن اینکه اعتماد مردم به خرید کالاها افزایش دهند بلکه زمینه رقابت با کالاهای مشابه خارجی را فراهم کنند.

هیچ تبلیغی از ارائه با کیفیت محصول، کالا و جنس نیست که در این راستا باید صنعت‌گران و تولیدکنندگان زمینه رونق اقتصادی و مصرف کالای ایرانی را بیش از پیش فراهم کنند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.