در جلسه سردار رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت / حمایت قاطع از طرح نور1403/02/11

 

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعضای جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کرد.

 

در ابتدای این جلسه، حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، گفتند: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

 

حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی (قدس سره) و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایساد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه پیدا کند.

 

امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

 

امام جمعه قم با اشاره به تلاش‌های دشمنان در نهادینه سازی پدیده بی‌حجابی در جامعه اظهار داشتند: این عرصه جدیدی که دشمنان طراحی آن را بر عهده گرفته‌اند، حیا زدایی در جامعه است.

 

ایشان ضمن تأکید بر لزوم تداوم طرح نور با مراقبت‌ها و ظرافت‌های لازم، تصریح کردند: این بار با تأکیداتی که روز گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها داشتید، همه را به تداوم این طرح دلگرم کردید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.