اولویت اول کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان باشد98/11/02

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفتند: مددجویان کمیته امداد نباید به این نهاد وابسته شوند و توانمندسازی آن‌ها باید در اولویت کارهای این نهاد باشد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه معتقدم کمیته امداد، نهادی مردمی است، گفتند: این نهاد حتی در این شرایط سخت اقتصادی هم با تمام توان خود به نیازمندان جامعه کمک می‌کند.

ایشان با قدردانی از اینکه کمک‌های کمیته امداد لزوماً پرداخت مستمری و مساعدت درجا نزده است گفتند: از اینکه کمک‌های این نهاد به مددجویان افزایش‌یافته است بسیار خرسندم و از مسئولان کمیته امداد تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه قم خلاقیت‌ها و ابتکارات کمیته امداد این استان را نشان‌دهنده رشد کار عنوان و اظهار کردند: رشد کارهایتان را در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اشتغال توسعه دهید.

استاد سطوح عالی حوزه بابیان اینکه مددجویان کمیته امداد نباید به این نهاد وابسته شوند تأکید کردند: اولویت اول کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان باشد.

آیت الله حسینی بوشهری سرمایه‌گذاری در زمینه خودکفایی و اشتغال را بسیار ضروری برشمردند و گفتند: این کار دو خاصیت دارد اول اینکه با کار و درآمدزایی مددجویان علاوه بر توانمندسازی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی، افراد پشت نوبت حمایت هم می‌توانند تحت حمایت قرار بگیرند.

در ابتدای این جلسه اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم، گزارشی از آمار و عملکرد کمیته امداد استان قم ارائه کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.