پزشکان متخصص سلامتی‌ام را تائید کردند93/10/30

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_l92llll_168651.jpgبا عرض سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان محترم

بسیاری از دوستان در نظرات این سایت درخواست بیان کرده بودند که نگران حال جسمانی آیت الله حسینی بوشهری بعد از ترخیص از بیمارستان قلب بوشهر هستند

و خواستار اطلاع از وضعیت جسمانی ایشان شدند لذا ما بر خود دانستیم که خبر سلامتی ایشان را به اطلاع این عزیزان بزرگوار برسانیم

حضرت  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» عصر روز سی ام آذر ماه 1393 پس از مرخص شدن از بیمارستان قلب بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با بیان اینکه روز گذشته در مراسم عزاداری دچار سنگینی قفسه سینه شدم اظهار داشتند: پس از اینکه سنگینی قفسه سینه احساس کردم به پزشکان آن منطقه مراجعه کردم که پس از تشدید کسالت به بیمارستان قلب بوشهر منتقل شدم.

ایشان با قدردانی از توجه مسئولان و پزشکان بیمارستان قلب بوشهر فرمودند: پس از آزمایشاتی که انجام شد پزشکان سلامتی بنده را تایید کردند و از بیمارستان مرخص شده‌ام.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از پزشکان و دست‌اندرکاران بیمارستان قلب بوشهر، افزودند: از همه مردم متدین و خوب و همه پزشکان و مسئولان استان بوشهر که لطف وعنایت داشتند، قدردانی می‌کنم.

آیت الله حسینی بوشهری، از دعاهای مردم متدین ومسئولان سپاسگزاری کردند

قابل ذکر است : مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور اکنون با تایید پزشکان متخصص در سلامتی کامل به‌سر می‌برند و نماز جمعه این هفته قم مورخ 93/11/03 به امامت ایشان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.