هیئت نظارت بر اجرای برجام تشکیل شود94/08/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476390468750.jpgامام جمعه قم تأکید کردند: خواست ملت ما این است که به بیانات رهبری در خصوص تشکیل هیئت نظارت بر اجرایی شدن برجام عمل شود .

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشتند: بعد از واقعه عاشورا و سپری شدن دوران اسارت خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فضای فرهنگی آن زمان به قدری نامطلوب بود که حضرت تلاش کردند در قالب دعا به تبیین معارف الهی بپردازند.

ایشان با اشاره به ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی ابراز داشتند: شورای فرهنگ عمومی در هر استان تشکیل می‌شود و مردم و مسئولان می‌بایست نسبت به مصوبات این شورا دقت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، عنوان کردند: مصوبات شورای فرهنگی عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد چرا که این شورا در حقیقت یک پارلمان محلی است که می‌تواند معضلات و مشکلات فرهنگی را رصد کند.

ایشان تصریح کردند: ما تا روزی که یقین پیدا کنیم دشمن کینه توزمان دست از دشمنی برداشته است، پرونده مسیر مبارزه با استکبار در کشورمان باز است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.