همکاری های دینی و فرهنگی ایران و اردن توسعه می یابد؛94/10/05

http://bushehri.net/images/0000/2/888888888888/203/IMG17310862.jpgهیات اردنی شامل وزیر اوقاف اردن و سردبیر روزنامه اردنی «اللواء» با جمعی از شخصیت های حوزوی به ویژه حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت و گو کردند.

هایل عبدالحفیظ داود وزیر اوقاف اردن، امروز با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار که جمعی از شخصیت ها و مدیران حوزوی نیز حضور داشتند، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نقاط مشترک فراوان میان مردم ایران و اردن از جمله محبت اهل بیت(علیهم السلام)، بر ضرورت وحدت اسلامی در شرایط خطیر کنونی تاکید کردند و اظهار داشتند: ما آماده همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه ها و نهادهای علمی اردن هستیم.

در ادامه وزیر اوقاف اردن هم با بیان این که برای اولین بار به شهر مقدس قم سفر می کند گفت: در همین چند ساعت حضور خود در این شهر متوجه شدم شهر مقدس قم، مرکز بزرگ علمی است که در زمینه نشر اندیشه اسلامی، تلاش های گسترده ای داشته و این شهر، نقش آفرینی بزرگی در خدمت به دین و اسلام و اندیشه و فقه اسلامی دارد.

در پایان این نشست، آیت الله حسینی بوشهری یک جلد کلام الله مجید و کتاب سیاست نامه امام علی(علیه السلام) را به وزیر اوقاف اردن اهداء کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.