ملت ایران باشکوه‌تر از قبل در حمایت از مردم ستم‌دیده غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند93/05/01

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/boshehri_l93311_215918.jpgعضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه حملات رژیم صهیونیستی و اقدامات گروه تروریستی داعش در یک راستا هستند، فرمودند: ملت ایران باشکوه‌تر از قبل در حمایت از مردم ستم‌دیده غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با اشاره به تفاوت‌های مراسم روز قدس امسال با سال‌های گذشته تصریح کردند: اولین تفاوت این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی بخش عمده‌ای از نیروی نظامی خود را به حمله به مردم بی‌دفاع غزه اختصاص داده و در این راستا تعداد زیادی کودک، زن و مرد بی‌گناه فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شدند.

ایشان با بیان امروز شاهد هستیم که مجامع بین‌المللی سبعیت و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را تأیید می‌کنند،خاطرنشان کردند: با این وجود، مردم کشورهای مختلف حمایت و پشتیبانی خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند و انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز می‌دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: بنابراین در این مقطع زمانی که ما در آستانه روز جهانی قدس هستیم، یک اجماع بین‌المللی میان ملت‌ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به وجود آمده است.

ایشان در خاتمه خاطرنشان کردند: بنابراین باید ملت ما باشکوه‌تر از سال‌های پیش در حمایت از مردم ستم‌دیده غزه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و مردم سایر کشورهای اسلامی نیز باید بدانند که دشمنانی دارند که شیعه و سنی برای آنها مهم نیست بلکه تنها از بین رفتن کیان اسلام، نابودی شیعه و سنی و سالم نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی از هرگونه حمله و خطر است. آنها می‌خواهند برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن ایجاد کنند تا برگ برنده در دست رژیم اشغالگر قدس باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.