راهپیمایی با شکوه ضد صهیونیستی در قم برگزار شد 93/04/29

http://www.bushehri.net/images/01/2020/139304271459365973235084.jpgراهپیمایی با شکوه ضد صهیونیستی مردم قم با حضور انبوه نمازگزاران جمعه و و مردم روزه دار و شرکت مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

پس از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه که به امامت حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، مردم و نمازگزاران جمعه، در خیابان ها حاضر شدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

سیل خروشان ملت همیشه در صحنه مردم قم، از حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) تا چهار راه شهدا ـ محلی که در زمان طاغوت شاهد به شهادت رسیدن تنی چند از مبارزان انقلاب اسلامی بود ـ حرکت کردند و در مسیر خود، ضمن اعلام پیوند مجدد با آرمان های امام راحل در آزادسازی قدس شریف، اطاعت از ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند.

مردم روزه دار با سر دادن شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" و "القدس لنا" از حمایت های بی دریغ آمریکا نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی اعلام انزجار کردند و سپس در بیانیه پایانی، با تکید بر محکومیت شدید حملات ددمنشانه و هجوم وحشیانه دژخیمان رژیم اشغالگر قدس شریف به غزه، نفرت و انزجار قلبی خود را از این جنایت هولناک به جهانیان نشان دادند.

در بند دیگری از قطنامه مردم روزه دار قم، سکوت ذلت بار مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه توسط مردم خشمگین قم محکوم شد و خواستار اقدام فوری سازمان ملل برای دفاع از مردم بی دفاع فلسطین خاصه اهالی مظلوم غزه شدند.

راهپیمایان قمی همچنین جنایات ضد بشری تکفیری ها در سوریه و عراق و نقشه های شیطانی رو سیاهان خون آشام کاخ سیاه در منطقه را علت العلل تداوم جنایات و تشدید ظلم و بیدادگری دژخیمان رژیم سفاک و غاصب فلسطین دانسته و آن را قویا محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی خود جوش، مردم روزه دار قم تاکید کردند که روز جمعه هفته آینده، در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت می کنند و میراث گرانسنگ امام راحل عظیم الشأن را گرامی می دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.