حضور در انتخابات امید دشمنان را به یأس مبدّل خواهد کرد94/12/05

http://bushehri.net/images/2500/100/333/52/223232/IMG10301171.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: حضور در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری امید دشمنان را به یأس مبدل خواهد کرد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در پیامی از ملت شریف ایران برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری دعوت کردند که بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

و تعاونوا علی البر و التقوی

بار دیگر ملت مسلمان و دین مدار ایران اسلامی برای نشان دادن عزم ملی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد.

برای نشان دادن هوشیاری و پایبندی به نظام اسلامی با شرکت همه اقشار ملت در انتخابات پنجمین دوره مجالس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یک تکلیف شرعی بر اساس نظرمقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، سپری پولادین در مقابل دشمنان اسلام و مستکبران قرار می دهند و نظام مردم سالاری دینی را به رخ آنان می کشند. به خصوص در این دوره که با توجه به اتفاقات موجود در منطقه و جهان از حساسیت و تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

بی تردید ملت بیدار و هوشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نکرده و به یاری خدای متعال در روز جمعه 7 اسفند 1394 گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه خویش با اراده و آزادی کامل و انتخاب آزادانه، حضوری شکوهمند در پای صندوق های رأی خواهند داشت و با انتخاب نمایندگان مؤمن، مردمی و ولایی اصلح و شایسته مشکلات کشور و مردم را بدانند و احساس کنند، عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می گذارند. امید آنکه در این دوره از انتخابات، شاهد حضور گسترده ملت مسلمان در گستره ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند که مانع دخالت قلدرها و اشرار شده و امید دشمنان را مبدل به یأس ساخته و برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس اسلامی از خود به ثبت برسانند.

 

سید هاشم حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه کشور

 

Please publish modules in offcanvas position.