حضور آیت الله حسینی بوشهری در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) در کنگان94/12/06

http://bushehri.net/images/0000/9/357279IMG-20160224-WA0019.jpgنامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فرمودند: انتخابات ۷ اسفندماه جلوه ای از همدلی و وحدت در ایران اسلامی خواهد بود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری سه شنبه در دیدار با امام جمعه و جمعی از بزرگان و معتمدین اهل سنت کنگان فرمودند: به برکت انقلاب اسلامی ایران وحدت و همدلی در کشور ما در جهان اسلام بی نظیر است و دنیا در ۷ اسفندماه بار دیگر شاهد نمایش اقتدار و عزت در سایه وحدت و همدلی خواهد بود.

ایشان با پر اهمیت دانستن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان داشتند: شرکت در آزمون بزرگ انتخابات، نظام دینی و آرمانها و ارزشهای دینی و انقلابی مان را بیمه خواهد کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در انتخابات پیش روی، برگ زرین دیگری در کارنامه امت اسلامی ثبت می کند و اثبات خواهند کرد که شیعه و سنی آنجا که پای نظام و رهبری و ارزشها در میان باشد با تمام وجود حاضر خواهند شد.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود، وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشور بویژه استان بوشهر را مثال زدنی دانستند و بیان کردند: وحدت و همدلی آرمان بزرگ امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و اهل سنت همواره دوشادوش تشیع در همه عرصه ها برای پاسداری از آرمانها و ارزشها حضور فعالانه ای داشته و خواهند داشت.

ایشان فرمودند: این همدلی که حاصل خون پاک هزاران شهید والامقام است فضای جامعه را معطر به عطر وحدت و همدلی کرده و این مسئله دشمنان را مایوس ساخته است.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان وحدت و همدلی را ضرورت امت اسلام دانستند و افزودند: تا زمانی که امت اسلام با هم همدل باشند دشمنان نخواهند توانست خدشه ای به آنها وارد کنند.

Please publish modules in offcanvas position.