حضور آیت الله حسینی بوشهری در سه شهر استان بوشهر93/07/24

http://www.bushehri.net/images/2500/100/333/IMG_1452-640x480.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با حضور در برخی شهرهای استان از جمله (کاکی، کنگان و گناوه) ضمن شرکت در مراسمات و جشن‎های عید غدیر، مشکلات مردم را بررسی کردند.
حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» با اشاره به اینکه زندگانی امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است بیان کردند: جامعه اسلامی نیازمند الگوگیری و تاسی به سیره نبوی، علوی، فاطمی و اهل بیت پیامبر (ص) است.
امام جمعه قم فرمودند: امیرالمؤمنین (ع) در نزد اهل سنت و تشیع جایگاه خاصی دارد و علی (ع) الگویی برای وحدت و انسجام اسلامی است.
مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور با تبیین جایگاه امامت و ولایت بیان داشتند: پیامبر مکرم اسلام در عید غدیر به دستور پروردگار، امیرالمؤمنین را به عنوان شخصیتی که دارای جامعیت لازم برای اداره جامعه اسلامی بود، معرفی کرد.
آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: آیات تبلیغ و اکمال قرآن نشان از اهتمام پیامبر به مسأله حیاتی امام و مقتدا برای جامعه اسلامی پس از خود و نیاز جامعه به رهبری الهی بود.
ایشان با تقدیر از برگزاری باشکوه جشن عید غدیر در کشور ادامه دادند: برگزاری این مجالس حرکتی برای زنده کردن نام، راه و منش امیرالمؤمنین است.
ایشان سپس در جمع صمیمی مردم کاکی حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل این شهر قرار گرفتند.

Please publish modules in offcanvas position.