حجت‌الاسلام احمد عابدی مدیر حوزه علمیه فارس شد94/06/09

http://bushehri.net/images/busshehri/IMAGE635113889090625000.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی را به عنوان مدیر حوزه علمیه استان فارس منصوب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی یکی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم و رئیس دانشگاه علوم قرآنی است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در حکمی، وی را به مدت سه سال به عنوان مدیر حوزه علمیه استان فارس برگزید.

در این حکم آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند حوزوی و تلاش‌های خالصانه جنابعالی در امر حوزه‌های علمیه، شما را به عنوان مدیر حوزه علمیه استان فارس به مدت سه سال منصوب می‌نمایم. امید است بر اساس مقررات و شرح وظایف مدیران استانی در جهت اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه علمیه نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع اقدام نموده و زمینه رضایت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) را فراهم کنید.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این حکم بر لزوم اجرای کلیه مصوبات شورای حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و شورای حوزه علمیه استان، ابلاغ آئین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مصوبات شورای حوزه علمیه استان، پیشنهاد معاونین حوزه علمیه استان به شورای حوزه علمیه استان، تائید و صدور حکم مدیران واحدهای آموزشی، پژوهشی و مراکز حوزوی وابسته و تعیین مدیران واحدهای تابعه مدیریت حوزه علمیه استان و نظارت بر عملکرد آنها بر اساس آئین نامه های مصوب تاکید کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان از علمای منطقه، مدیران و اساتید مدارس علمیه استان فارس خواستند که حجت‌الاسلام عابدی را در امر خطیری که بر عهده دارد یاری کنند.

پیش از این حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق عهده دار مدیریت حوزه علمیه استان فارس بود.

Please publish modules in offcanvas position.