لزوم توجه اساتید به اجرای سند ۲۰۳۰/ اجرای سند ۲۰۳۰ با عنوان دیگر ادامه دارد96/09/30

جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، از ادامه اجرا سند ۲۰۳۰ با محور های حمایت از روسپیگری، عادی سازی زنا و فحشاء به نام ازدواج سفید و ترویج سقط ابراز نگرانی کردند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  در این دیدار ضمن اشاره به لزوم توجه اساتید حوزه و دانشگاه به اسناد 2030 فرمودند:  باید به اسناد 2030 که به عنوان آموزش برای همه و برنامه توسعه هزاره از سال (2015-2000) پیاده شده است، توجه کنیم. اگر روند این اسناد ادامه یابد کلیه سبک زندگی و ارزش های دینی و ملی را به حراج گذارده و تقلید پوچ و تبعیت از ره آوردهای فرهنگ غرب را به ارمغان آورد.

اجرای چنین اسنادی در کشور موجب می شد تا به جای نسلی مانند شهید حججی ها، نسل منحرف خودباخته، واداده، معتاد و غرق در فحشا ایجاد شود؛ اما با تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت های مراجع عظام تقلید این سند ننگین در تیرماه 96 به دستور رئیس جمهور لغو شد.

اگر اهتمام و همکاری و همراهی همه علما و مراجع عظام با مقام عظمای ولایت نبود اجرای سند 2030 لغو نمی شد. البته بنا بر اطلاعاتی که به دست ما می رسد و مستنداتی که این جمع ارائه نموده است، هنوز در حال اجرا است و این حاصل افکاری است که آموزش دیدگاه غرب و غربزدگان و مرعوب شدگان در حال برنامه ریزی و نفوذ هستند.

الزاماً جنگ مسلحانه و سخت باعث ضربه نمی شود بلکه جنگ نرم و نفوذ، بسیار شدیدتر و قوی تر است که باعث بی تفاوتی و وادادگی در نظام می شود. بررسی، دقت نظر و تحقیقات موثر اساتید حوزه   و دانشگاه در شناخت راه های نفوذ بسیار ضروری است و لازم است تا اطلاعات و مستندات حوزه ها برسد.

اگر اطلاع رسانی دقیق باشد موجب ایجاد تحرکات و انجام تحقیقات و ارائه مستندات در حوزه و حتی تشکیل همایش ها و نشست های نقد و بررسی خواهد شد که به اتخاذ تصمیم مناسب توسط مسئولین محترم دولت منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها   

خدوم
#3 خدوم 1396-10-07 15:29
همین کار ها را انجام می دهد که مردم در سراسر کشور ریختن بیرون امروز مشهد و نیشابور و یزد و .. مردم تجمع کردن و شعار مرگ بر روحانی سر دادن
نقل قول کردن
یاسی
#2 یاسی 1396-10-06 15:28
پس کی باید جلوش رو بگیره فقط گفتن که نمیشه یکی باید بایسته خوب
نقل قول کردن
غفاری م
#1 غفاری م 1396-10-03 18:49
این سند توسط اطرافیان رئیس جمهور داره اجرا می شه کسی نمی تونه جلوش رو بگیره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.