برای تبلیغ دین نباید از بی‌مهری‌ها هراس داشت96/08/22

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: برای تبلیغ دین نباید از بی‌مهری‌ها و تعداد اندک افراد هراسی به دل راه داد بلکه لازم است همچون حسین بن علی (ع) در مسائل مربوط به دین محکم ایستاد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،در اجتماع عزاداران حسینی در امامزاده شاه ابوالقاسم دیر اظهار کردند: سید و سالار شهیدان در راه دین و ارزش‌های اسلامی و برای نجات جامعه از جهل، نادانی و بی‌بصیرتی از تمام هستی خود گذشت.

امروز متأسفانه جوانان و دانشگاهیان ما اطلاعاتشان در خصوص مسائل دینی اندک است و در مواجهه با شبهاتی که مطرح می‌شود به مشکل برمی‌خورند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، دین را یک سرمایه بزرگ و با ارزش در زندگی انسان‌ها دانستد و خاطرنشان کردند: دین‌شناسی، عمل به دین و تسلیم در برابر آن و تبلیغ و دفاع و فداکاری در راه دین از وظایف دینداران است که باید به آن توجه کنند

برای تبلیغ دین نباید از بی‌مهری‌ها و تعداد اندک افراد هراسی به دل راه داد بلکه همچون حسین بن علی(ع) در مسائل مربوط به دین باید محکم ایستاد.

آیت الله حسینی‌بوشهری با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و عشق و دلدادگی مردم استان به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان دیر به ائمه اطهار(ع) افزودند: این مردم همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب به ویژه در دفاع از نظام و رهبری حضور چشمگیری داشته‌اند و مشکلات را صبورانه تحمل کرده‌اند.

صبر و تحمل مردم از مسوولان سلب مسوولیت نمی‌کند بنابراین برای رفع مشکلات معیشتی مردم باید اقدامات لازم و اساسی به عمل آورد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شدند: حضور میلیونی از کشورهای مختلف در مراسم پیاده‌روی اربعین‌حسینی نشان از اقتدار جهان اسلام و پیروزی حسین بن علی(ع) بر یزید است که باید از ظرفیت‌های آن استفاده شود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.