مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب زمینه بهبود معیشت مردم را فراهم کنند96/08/19

 

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مسئولان باید تلاش و پیگیری کنند و با برنامه‌ریزی مناسب زمینه بهبود معیشت مردم را فراهم کنند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عصر پنجشنبه در مراسم اربعین حسینی در دیر اظهار داشتند: مسئولان با تصمیمات خود نقش جدی در معیشت مردمی که با تمام مشکلات پای انقلاب و آرمانهای نظام ایستاده‌اند ایفا کنند.

ایشان با بیان اینکه یک تصمیم اشتباه از سوی مسئولان می‌تواند سرنوشت مردم را عوض کند، بیان داشتند: مردم در همه عرصه ها و شرایط مختلف پای کار هستند اما سلب مسئولیت و تصمیمات اشتباه از سوی مسئولان می‌تواند سرنوشت جامعه و مردم را عوض کند که این امر بخشودنی نیست.

آیت الله حسینی با بیان اینکه در برابر فرمان خدا باید تسلیم باشیم و با سلیقه خود دین خدا را تفسیر نکنیم، افزودند: دین به منزله درخت تناوری است که ریشه آن تسلیم بودن به رضای خدا است.

ایشان با تاکید بر این موضوع که اسلام مخالف با آرامش و تفریح در جامعه نیست، گفتند: در هر جایگاهی می‌بایست مبلغ دین خدا باشیم و در هر کجا که تبلیغ شما برای دین خدا می‌تواند نقش‌آفرین باشد کوتاهی نکنید.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دانشجویان، استادان دانشگاه، فرهنگیان، نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولان کشور می‌توانند در پیشرفت دین خدا و تبلیغ آن نقش آفرین باشند، اظهار داشتند: باید از دین خدا بدون توجه به کمی زیادی و کمی عدد جمعیت، دفاع جانانه داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه افضل عبادات در این روز حواندن زیارت اربعین است،گفتند: امروز هر انسان آزاده‌ای احساس وابستگی به حسین ابن علی (ع) دارد چرا که ابا عبدالله الحسین (ع) در اوج حریت و آزادگی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.