نگاه عمومی و جدی در سطح بین الملل به بد عهدی آمریکایی ها وجود دارد96/08/16

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: نگاه عمومی و جدی در سطح بین الملل به بد عهدی، خیانت و مقیدن نبودن آمریکایی ها نسبت به قرار دادهایشان وجود دارد و امید است جهانیان به این کارکرد آمریکایی ها توجه کنند و این توجه باعث انزوای آنها شود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفت و گو با خبر خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور کشور در توصیه به دولت مردان شرق آسیا که گفته بود« روی اعتماد آمریکا کوچکترین حسابی نمی شود باز کرد»، گفتند: سخنی که رئیس جمهوری گفته بود، سخن حقی است؛ چون اگر کسی رفتار دولت مردان امریکایی ها را خوب بشناسد، لازم است با همین لحن و ادبیات حرف بزند.

نائب رئیس جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه توافق برجام، توافق دو جانبه نیست، بلکه بین المللی و جامعه الاطراف است، ولی با این حال دولت آمریکایی ارزشی برای آن قائل نیست و اعتنایی به آن نمی کند، افزودند: از پیام هایی که امریکاییها می دهند، می شود فهمید که آنها دنبال مذاکره جدید برای خلق برجام جدید می باشند.

عضو خبرگان رهبری گفتند: سخنان رئیس جمهوری این است وقتی شما آمریکایی ها بر روی توافق بین المللی هیچ ارزشی قائل نیستید و به راحتی آن زیر پا می گذارید و پایبند نیستید، چگونه می خواهید مذاکره دیگری را شروع کنیم.

 امام جمعه قم با بیان اینکه این پیام رئیس جمهوری خیلی واضح و روشن است و دیگر با این حرکت دولت مردان آمریکایی، هیچ اعتماد و اعتباری به سخنان آنها نیست، که بخواهیم وارد گفت وگوی دیگری شویم، تاکید کردند: زمانی که انسان عملکرد وکارکردهای آمریکایی ها را می بیند و در جلوی چشم جهانیان گذاشته می شود، قطعا به این نتیجه می رسد که این کشور قابل اعتماد نیست.

 آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: عملکرد آمریکایی ها برای سایر دولت مردان واضح است چون کشوری که برای توافق نامه بین المللی مانند برجام ارزشی قائل نیست و تعهدهای خود را نادیده می گیرد، آیا می شود به همچین کشوری در سایر مسائل اعتماد کرد چون هر توافقی صورت گیرد دوباره همین اتفاق خواهد افتاد.

نگاه عمومی و جدی در سطح بین الملل به بد عهدی، خیانت و مقیدن نبودن آمریکایی ها نسبت به قرار دادهایشان وجود دارد و امید است جهانیان به این کارکرد آمریکایی ها توجه کنند و این توجه باعث انزوای آنها شود.

دیدگاه‌ها   

شیطان بزرگ
#2 شیطان بزرگ 1396-08-17 06:46
مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
نقل قول کردن
محمودیارمحمدی
#1 محمودیارمحمدی 1396-08-16 07:27
سلام بدعهدی آمریکا حرف امروز و دیروز نیست چهل سال است که اینها بدعهدی و نامردی را پیشه خوشان قرار دادند جهان از دستشان در عذاب است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.